زمینه اشتغال بهبود یافتگان اعتیاد در قزوین فراهم می‌شود

زمینه اشتغال بهبود یافتگان اعتیاد در قزوین فراهم می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون امنیتی و سیاسی استاندار قزوین گفت: به منظور فراهم کردن زمینه اشتغال معتادان بازپروری شده، ستاد مبارزه با مواد مخدر با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین امضا شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، ایوب رحیمی در حاشیه جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به امضای تفاهم‌نامه مشترک ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قزوین و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین اظهار داشت: به منظور تشویق معتادان بازپروری شده و همچنین برای پیشگیری از بازگشت بهبود یافتگان به دام اعتیاد، زمینه اشتغال بهبود یافتگان اعتیاد در قزوین فراهم می‌شود.

وی با بیان این موضوع که تمام دستگاه‌های اجرایی استان قزوین باید برنامه‌ مدون در مورد مبارزه با مواد مخدر داشته باشند، افزود: باید از ظرفیت‌ها هر یک از دستگاه های اجرایی استان قزوین در راستای کاهش معضلات اعتیاد استفاده کرد به همین منظور دستگاه‌های اجرایی استان قزوین نیز باید برنامه‌هایی را در این راستا تدوین کنند.

معاون امنیتی و سیاسی استاندار قزوین با اشاره به این موضوع که دولت تدبیر و امید رویکرد اجتماعی با مبارزه با مواد مخدر در دستورکار خود قرار داده است، عنوان کرد: امروزه مبارزه و مقابله با مواد مخدر باید به یک جریان اجتماعی تبدیل شود، زیرا تمام جامعه در درگیر بودن جوانان و نوجوانان با اعتیاد مسئول هستند از این رو باید به یک هم‌افزایی در مورد مبارزه با مواد مخدر در جامعه به وجود آید.

وی گفت: در همین راستا دولت تدبیر و امید به منظور مشارکت همه‌جانبه مردم در بحث مبارزه با مواد مخدر برنامه‌های بسیاری را با محوریت رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر تدوین کرده است، در همین راستا باید زمینه مشارکت همه‌جانبه مردم در مورد مبارزه با مواد مخدر در جامعه را فراهم کرد.

رحیمی با اشاره این نکته که باید از ظرفیت‌های مساجد و بقاع متبرک قزوین در راستای کاهش معضلات مواد مخدر در جامعه استفاده کرد، گفت: استان قزوین با توجه به سبقه دینی و فرهنگی که دارد می‌تواند از بسیاری از ظرفیت‌های دینی در راستای کاهش معضلات اجتماعی استفاده کند که این امر در مورد مبارزه با مواد مخدر نیز صدق می‌کند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon