۹ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان گرمی اختصاص می‌یابد

9 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان گرمی اختصاص می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: سرپرست فرمانداری شهرستان گرمی گفت: امسال از محل اعتبارات استانی بیش از ۹ میلیارد تومان به شهرستان گرمی اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، میرعلی رحیمی‌زاد بعد از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان گرمی اظهار داشت: امسال از محل اعتبارت استانی بیش از 9 میلیارد تومان به شهرستان گرمی اختصاص می‌یابد.

وی بیان کرد: از این میزان اعتبار اختصاص یافته به شهرستان گرمی 6 میلیارد و 635 میلیون تومان بین دستگاه‌های مختلف شهرستان توزیع می‌شود تا برای اجرای پروژه‌های مختلف در حوزه حیطه فعالیت خود آن را هزینه کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان گرمی تصریح کرد: مابقی اعتبارات اختصاص یافته نیز در موارد مشخص و تعریف‌شده هزینه می‌شود و این اعتبارت جزو الزامات بوده تا برای رفع نیازمندی‌ها در این حوزه از این اعتبار استفاده کنیم.

رحیمی‌زاد با تاکید بر تلاش مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف اجرایی شهرستان گرمی برای جذب هر چه بیشتر اعتبارات گفت: آخرین مهلت برای جذب اعتبارات دستگاه‌های مختلف تاریخ 10 تیرماه امسال بوده که باید مدیران در این زمینه تمامی تلاش خود را به کار بگیرند.

وی با بیان اینکه عملکرد مدیران و مسئولان دستگاه‌ها و ادارات مختلف شهرستان بر حسب میزان جذب اعتبارات ارزیابی می‌شود، افزود: باید در این زمینه مدیران شهرستان تلاش کنند تا با جذب حداکثری اعتبارات زمینه توسعه و عمران شهرستان را فراهم آورند.

سرپرست فرمانداری شهرستان گرمی اظهار کرد: انتظار می‌رود برای جذب اعتبارات، پروژه‌های مختلف توسط دستگاه‌های شهرستان تعریف و اجرایی شود تا بتوانیم از بازگشت این اعتبارات جلوگیری کرده و در کنار آن آبادانی و عمران هر چه بیشتر شهرستان را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon