ساماندهی کارخانجات نساجی البرز پیگیری می‌شود

ساماندهی کارخانجات نساجی البرز پیگیری می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز با بیان اینکه ساماندهی کارخانجات نساجی البرز پیگیری می‌شود، گفت: ساماندهی و احیای کارخانه فخر ایران و طرح توسعه کارخانه مقدم در دستور کار اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز قرار دارد.

ایرج موفق در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به احیای کارخانه‌ نساجی فخر ایران، اظهار داشت: سرمایه‌گذار خارجی از کشور ترکیه برای کارخانه فخر ایران در شهرک صنعتی اشتهارد زمین دریافت کرده و در حال انجام فعالیت‌های اجرایی آن است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این طرح در مراحل پیشرفت کاری قرار دارد، افزود: پس از تکمیل سوله و تجهیز ماشین‌آلات، عملیات اجرایی آن شروع شده و فعالیت خود را آغاز می‌کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به نحوه حمایت از کارخانه مقدم به عنوان یکی از برترین برندهای صنعت نساجی کشور، گفت: طرح توسعه این کارخانه مورد بازدید قرار گرفت و مقرر شد کارخانه مقدم جدید به روزرسانی شود.

وی خاطرنشان کرد: قسمتی که در مقدم جدید برای طرح توسعه درنظر گرفته شده نیز مقرر شده تا با مساعدت‌ها، ماشین‌آلات جدید را با معافیت حقوقی و گمرکی وارد کنند و اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

موفق با تاکید بر اینکه مقرر شده مقدم جدید نوسازی شود، بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها با مدیرکل نساجی وزارت صنعت و معدن پس از بازدید از مقدم و فخر ایران، تصمیم‌گیری مناسب برای این امر انجام می‌شود تا مشکلات این صنایع برای ادامه فعالیت برطرف شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز اظهار داشت: ساماندهی و احیای این دو کارخانه در دستور کار اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز برای پیگیری قرار دارد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon