اظهارات متناقض مسئولان وزارت علوم گویای سیاسی بودن پرونده بورسیه‌هاست

اظهارات متناقض مسئولان وزارت علوم گویای سیاسی بودن پرونده بورسیه‌هاست

خبرگزاری تسنیم: یکی از دانشجویان بورسیه‌ با اشاره به اظهارات متناقض مسئولان وزارت علوم درباره بورسیه‌ها گفت: اظهارات متناقض مسئولان وزارت علوم گویای سیاسی بودن پرونده بورسیه‌هاست.

علی عزیزی یکی از دانشجویان بورسیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم با اشاره به حاشیه‌های ایجاد شده در پرونده بورسیه‌ها اظهار داشت: برخی مسئولین و معاونین وزارت علوم در مصاحبه‌های مختلف پیگیری سازمان‌ها و نهاد‌های نظارتی از جمله دیوان محاسبات و سازمان بازرسی را علت برخورد با دانشجویان بورسیه عنوان کردند.

وی با اشاره به اظهارات متناقض مسئولان وزارت علوم در زمینه عدم تعهد به تعهدات بورسیه‌های دانشجویان سال‌های قبل افزود: این اظهارات متناقض و بی‌اساس که عمدتا از جانب مراجع نظارتی تکذیب شد، گویای سیاسی بودن پرونده بورسیه‌ها است.

این دانشجوی بورسیه به برخی تکذیب‌های صورت گرفته درباره پرونده بورسیه‌ها اشاره کرد و گفت: تکذیبیه سازمان بازرسی، خبرهای منتشر شده از واکنش دیوان محاسبات در کمیسیون اصل 90 و اظهارات اخیر رئیس دیوان عدالت اداری درباره این پرونده گویای همین مسئله است و این در حالی است که همچنان برخی هنوز اصرار دارند بورسیه‌ها را غیر قانونی بدانند.

وی اضافه کرد: تکذیبیه سازمان بازرسی و اظهارات مسئولان دیوان محاسبات نشان داد که هیچ یک از این نهاد‌ها درخواستی مبنی بر لغو بورسیه و برخورد با دانشجویان به سازمان دانشجویان نداشته‌اند. حال سئوال اینجاست که به چه علت این سخنان غیر مسئولانه از جانب معاونین وزیر علوم خارج می‌شود و آیا همین فضا‌سازی‌های دروغین نشان دهنده نیات ناصحیح پشت پرده در داستان سیاسی بورسیه‌ها نیست.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon