کمیته انتخابات جامعه مدرسین زمان انتخابات فعال می‌شود

کمیته انتخابات جامعه مدرسین زمان انتخابات فعال می‌شود

خبرگزاری تسنیم: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه معمولاً‌ جامعه مدرسین وظیفه خود می‌دانست که در ارتباط با خبرگان ورود پیدا کند و کاندیدا داشته باشد، گفت: کمیته انتخابات جامعه مدرسین زمان انتخابات فعال می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به این پرسش که در اخبار آمده کارگروه جامعه مدرسین برای معرفی نامزد خبرگان تشکیل شده است، آیا این خبر صحت دارد، اظهار داشت: این موضوع تازه‌ای نیست؛ معمولاً‌ جامعه مدرسین وظیفه خود می‌دانست که در ارتباط با خبرگان ورود پیدا کند و کاندیدا داشته باشد.

وی ادامه داد: طبیعتاً وقتی که نزدیک انتخابات می‌شویم، جامعه مدرسین کمیته‌ای را تشکیل می‌دهد و آن کمیته افراد را رصد کرده و کارهای مربوط به انتخابات را انجام می‌دهد و در نهایت بعد از نهایی شدن اسامی، لیست در شورای مرکزی جامعه مدرسین مطرح می‌شود و اگر اسامی افراد و اشخاص تصویب شود، به عنوان کاندیداهای جامعه مدرسین معرفی می‌شوند؛ لذا این موضوع از اول بوده و اختصاصی به این دوره نداشته است. البته این کار موقع خود انجام می‌شود و هنوز زمان آن نرسیده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: مهم نیست که الآن این کمیته فعال شده است یا خیر و این خبری که گفته شده درست نیست بلکه کمیته جامعه مدرسین زمان انتخابات فعال می‌شود.

حجت‌الاسلام غروی یادآور شد: اگر جامعه روحانیت مبارز قصد ورود به انتخابات را داشته باشد، باید هیئتی در جلسه جامعه مدرسین حضور پیدا کرده و کاندیداهای خود را معرفی کنند تا ببینیم چند درصد به لیست مشترک می‌رسیم؛ ولی هنوز این کار هم صورت نگرفته است.

انتهای‌پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon