جشنواره قرآنی محراب در اندیمشک برگزار می‌شود

جشنواره قرآنی محراب در اندیمشک برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک گفت: با هدف توسعه آموزش‌های قرآنی جشنواره قرآنی محراب در اندیمشک برگزار می‌شود.

ولی اله مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک، اظهار داشت: جشنواره  قرآنی محراب  با هدف  توسعه ارائه آثار ادبی فعالان حوزه ادبیات ارزشی استان خوزستان در دو  بخش قرآن و نماز در اندیمشک برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره آثار ادبی با موضوعات وحدت از نگاه قرآن و نماز با محوریت اثار ازرشی و اسلامی و انقلابی به رقابت می‌پردازند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک عنوان کرد: این جشنواره با هدف توسعه بهره‌گیری مطلوب از مفهوم قرآنی در توسعه مفاهیم اجتماعی با توجه به نیازهای بخش‌های مختلف فکری فردی و عمومی جامعه  برگزار می‌شود.

مهدوی بیان کرد: نماز یک ثروت و تجلی خلوص نیت خاضعانه بنده در برابر مخلوق و راهنمایی معنوی جامعه فردی و اسلامی اجتماع در عضر حاضر است و توسعه مفهوم نماز به به عنوان رکنی مهم در توسعه مفاهیم ارزشی نیازمند توجه و اهتمام بخش هخای مختلف اجتماعی است.

وی گفت: محوریت آثار قرانی این جشنواره آیات و روایات مرتبط با سیاست‌های تبیین شده مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال به نام وحدت ملی و دولت است و موضوع ارسال اثار بخش قرآنی این جشنواره با این امر باید مرتبط باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک  عنوان کرد: قرآن و نماز هر دو ثروت‌های معنوی یک جامعه هستند و الهام از فرهنگ نماز و قرآن می‌تواند زمینه تعالی و وحدت ملی و اسلامی را در سطح جامعه و منطقه به شکل مطلوبی فراهم کند.

وی افزود: در این جشنواره پس از گزینش آثار برگزیده از آثار منتخب همراه با اهدای جوایز تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/ ر

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon