جذب بیش از ۲۰۴ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی خیران در هرسین‌

جذب بیش از 204 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی خیران در هرسین‌

خبرگزاری تسنیم: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) هرسین گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۰۴ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی توسط خیران شهرستان هرسین جذب شده است.

کیومرث رحمتی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه سال گذشته 370 میلیون ریال کمک‌های مردمی خیران و نیکوکاران جذب شده است، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 204 میلیون ریال کمک ‌نقدی و غیرنقدی خیران و نیکوکاران جذب و در اختیار آنان قرار گرفته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی‌(ره) هرسین تعداد خیرانی که سال گذشته توسط کمیته امداد خدمات‌رسانی شدند را 225 نفر اعلام و بیان کرد: در حال حاضر تعداد خیران کمیته امداد این شهرستان 227 نفر است.

رحمتی‌پور با اشاره به اینکه در شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) در چهار مسجد بیش از یک هزار دست غذا توزیع شد، گفت: در این چهار مسجد با هزینه‌ای بیش از 80 میلیون ریال نیازمندان اطعام و افطاری شدند.

وی با بیان اینکه ماه رمضان فرصت خوبی برای خودسازی و خودشناسی انسان‌ها و همچنین نزدیکی به قرب الهی است، افزود: برنامه ضیافت افطاری یکی از برنامه‌های کمیته امداد در این ماه است و در این ماه کمیته امداد آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران و نیکوکاران و صرف آن به صورت هدفمند است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از اهداف  تاسیس مراکز نیکوکاری را استفاده از پتانسیل‌های موجود در محله دانست و بیان کرد: در چنین مراکزی نیازمندان واقعی توسط خیران و نیکوکاران شناخته می‌شوند.

 انتهای پیام / آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon