اردوگاه‌های دانش آموزی قزوین ساماندهی می‌شود

اردوگاه‌های دانش آموزی قزوین ساماندهی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به منظور ساماندهی اردوگاه‌های دانش‌آموزی استان قزوین بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سالار قاسمی ظهر امروز در نشست با مدیران و معاونان آموزش و پرورش اظهار داشت: به منظور ساماندهی اردوگاه‌های دانش‌آموزی استان قزوین بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

وی بیان کرد: اردوگاه‌های دانش‌آموزش نقش بسزایی در زمینه ارتقاء مباحث فرهنگی و پرورشی در بین جوانان دارند که باید مورد توجه مدیران آموزش و پرورش قرار گرفته و از ظرفیت موجود این اردوگا‌ه‌ها در سطح استان استفاده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام تابستان امری مهم و ضروری است، تصریح کرد: با توجه به تهاجمات فرهنگی در جامعه کنونی و همچنین توجه به این نکته که دشمنان فکر و ذهن جوانان و نوجوانان را نشانه گرفته‌اند غنی‌سازی اوقات فراغت در ایام تابستان بسیار مهم و ضروری است.

قاسمی خاطرنشان کرد: اجرای مطلوب طرح پروژه مهر از جمله مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش است که مشارکت و تعامل دانش‌آموزان نیز در اجرای این طرح باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان این مطلب که مدارس باید از جهات مختلف برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده شوند، گفت: با تعامل و مشارکت مسئولان مربوط و دانش‌آموزان برای آغاز سال تحصیلی جدید باید مدارس از جهات مختلف از جمله تعمیر و تجهیز نمازخانه‌ و کتابخانه‌ها، هوشمندسازی، تبلیغ و اطلاع‌رسانی، تایید صلاحیت مدیران و معلمان و غیره آماده پذیرای دانش‌آموزان شوند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon