۲۲۲ تن گوشت مرغ و قرمز در استان بوشهر توزیع شد

222 تن گوشت مرغ و قرمز در استان بوشهر توزیع شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان بوشهر گفت: طرح ضیافت که برای تامین اقلام کالاهای پرمصرف و اساسی مردم اجرا شده تاکنون ۲۲۲ تن گوشت مرغ و قرمز با قیمت مصوب در استان بوشهر توزیع شده است.

سیدحیدر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه طرح ضیافت از 20 خرداد ماه در استان بوشهر آغاز شد اظهار داشت: این طرح که برای تامین و توزیع اقلام کالاهای پرمصرف و اساسی مردم از 20 خردادماه امسال آغاز شده که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تامین و توزیع مواد پروتئینی از جمله گوشت مرغ و قرمز بر عمده شرکت پشتیبانی امور دام است تصریح کرد: این شرکت بیش از یک‌هزار 600 تن گوشت مرغ منجمد و قرمز در سردخانه‌های خود ذخیره کرده  که بر اساس قیمت مصوب بین فروشندگان شهرهای استان بوشهربرای عرضه به مردم توزیع می‌کند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان بوشهر با اشاره به اینکه تاکنون  222 تن گوشت مرغ و منجمد دراستان بوشهر توزیع شده گفت: تاکنون 180 تن گوشت مرغ و 42 تن گوشت قرمز بین فروشندگان توزیع شده که گوشت مرغ هر کیلوگرم 5 هزار 100 تومان و گوشت قرمز هر کیلوگرم 21 هزار تومان در اختیار فروشندگان قرار می‌گیرد.

حسینی، با بیان اینکه قیمت مرغ در بازار کنترل شده است بیان کرد: خرید و ذخیره سازی مرغ از بالا رفتن قیمت این محصول جلوگیری می‌کند و قیمت در بازار هم اکنون کنترل شده است.

وی عنوان کرد: مصرف گوشت مرغ که معمولا در این ماه مبارک افزایش می‌یابد ذخیره سازی و توزیع با قیمت مصوب سبب تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت آن می‌شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان بوشهر افزود: آمادگی داریم به هر مقدر که نیاز باشد گوشت مرغ و قرمز با قیمت تعیین شده در اختیار فروشندگان برای عرضه به مردم قرار دهیم.

حسینی از خرید گوشت مرغ از مرغ‌داران استان بوشهر خبرداد و گفت: در راستای حمایت از مرغداران استان بوشهر طرح خرید گوشت مرغ از مرغداری‌ها آغاز شده که در سه ماه نخست امسال بیش از یک‌هزار تن گوشت مرغ از این واحدها خریداری شده است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon