اتاق فکر ورزش بانوان استان قزوین تشکیل شد

اتاق فکر ورزش بانوان استان قزوین تشکیل شد

خبرگزاری تسنیم: معاون بانوان ورزش و جوانان استان قزوین گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اتاق فکری در راستای رفع مشکلات مربوط به ورزش بانوان استان قزوین تشکیل شد.

افسانه حسن‌نایبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به ضرورت ایجاد اتاق فکری برای رفع مشکلات ورزشی بانوان، اظهار داشت: در جهت رفع مشکلات ورزشی در زمینه‌های مختلف با همکاری عوامل مرتبط اتاق فکری در استان قزوین تشکیل شد.

وی با اشاره به اهمیت بالای این اتاق فکر در راستای تحقق اهداف ورزشی، تصریح کرد: این مجموعه در جلسات متعددی که هر دو هفته یکبار با حضور اساتید نخبه بسیج کشور تشکیل می‌شود به رفع مسائل و مشکلات موجود در ورزش می‌پردازد.

معاون بانوان ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به اینکه در مسائل ورزشی ابعاد مختلفی وجود دارد، بیان کرد: این مجموعه بیشتر در زمینه‌ای فعالیت می‌کند که کمتر در رأس امور دیده می‌شود.

حسن‌نایبی با اشاره به استعداد‌های بسیار خوب ورزشی که در بین بانوان استان قزوین دیده می‌شود، افزود: تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی که حوزه فعالیت آن‌ها به ورزش مربوط می‌شود باید تمام توانایی خود را در زمینه استعدادیابی و شناسایی افراد مستعد به کار گرفته و با برنامه‌ریزی‌های منسجم و پایدار برای رشد و پیشرفت آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

وی با اشاره اهمیت برنامه‌ریزی برای ارتقاء سطح ورزش بانوان در سطح استان، عنوان کرد: همواره باید طرح‌های استعداد‌یابی در حوزه ورزش بانوان اجرایی شود چراکه اجرای این طرح‌ها سبب ارتقاء جایگاه ورزش بانوان در استان و کشور می‌شود.

حسن‌نایبی با تأکید به شناسایی و استعداد‌یابی در سنین پایه، خاطرنشان کرد: انجام استعداد‌یابی در سنین پایه سبب ایجاد آینده‌ای روشن برای ورزش بانوان استان می‌شود و ما باید تمامی تلاش خود را در این زمینه به کار گیریم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon