خیّران در ساخت زائرسرای استان فارس در مشهد مقدس مشارکت کنند


خیّران در ساخت زائرسرای استان فارس در مشهد مقدس مشارکت کنند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه شیراز با اشاره به آغاز ساخت زائرسرای استان فارس در مشهد مقدس گفت: خیّران در ساخت این زائرسرا مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به شب‌های قدر و تلاش برای استفاده بهینه از این فرصت‌های الهی حادثه سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران توسط دولت آمریکا را یادآوری کرد و اظهار داشت: جنایت حمله موشکی به هواپیمای مسافربری ایرباس که از بندرعباس عازم دبی بود در روز دوازدهم تیر 1367 از جمله جنایاتی است که نقطه سیاهی است که در کارنامه سردمداران و دولت‌مردان آمریکا باقی می‌ماند.

وی افزود: برخی قلم به دستان مزدور که متأسفانه امروز در جامعه ما رسالت خودشان را تطهیر چهره آمریکا قرار دادند و می‌خواهند به هزار عنوان این چهره زشت را بزک کنند و دشمنی‌های گذشته آمریکا را نسبت به این ملت و مملکت به فراموشی بسپارند کاری جز خیانت به ملت، خیانت به کشور و خیانت به آرمان این ملت و انقلاب اسلامی نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه حادثه انفجار مسجد امام جعفر صادق(ع) در کویت بار دیگر هماهنگی استکبار جهانی و سران مرتجع منطقه را به نمایش گذاشت خاطرنشان کرد: در این جنایت هولناک آمریکا، اسرائیل، آل سعود، آل خلیفه و گروه تروریستی داعش به عنوان صحنه‌گردان مستقیماً حضور داشتند.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه این نسل‌کشی اسلامی که امروز آغاز شده تداوم نسل‌کشی‌هایی است که استکبار جهانی از دوران جنگ صلیبی آغاز کرده است تصریح کرد: امروز تمام نخبگان جامعه ما و تمام فرهنگ‌وران جامعه اسلامی این نسل‌کشی اسلامی را که امتداد جنگ‌های صلیبی و امتداد جنگ جهانی دوم است محکوم می‌کنند.

آیت‌الله ایمانی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در این شرایط و در این موقعیت باید به بهترین شکل برگزار شود عنوان کرد: در زمان کنونی تمام دنیای اسلام آماج حملات اسرائیل است و امروز اسرائیل نه تنها در فلسطین که در یمن، سوریه، عراق، لبنان، بحرین و در کویت نیز حضور دارد در همه جا دستش به خون مسلمانان آغشته شده است.

وی تأکید کرد: باید در روز قدس  به استغاثه مسلمانان جهان پاسخ گفته شود و اسرائیل بفهمد و بداند که شمارش معکوس برای نابودی او آغاز شده است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه با توجه به تمدید دوران مذاکرات و تلاش مذاکره کنندگان بار دیگر به لزوم شفافیت در توافق‌نامه نهایی تأکید می‌شود بیان کرد: باید قراردادمان شفاف، صریح و روشن باشد و تمام خطوط قرمزی که رهبر معظم انقلاب تبیین کردند یک به یک به جای خود مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه شیراز اظهار داشت: با عنایت و توجه خاص رهبر معظم انقلاب اسلامی در نزدیک حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به استان‌های مختلف کشور زمین‌هایی واگذار شده که هر استان زائرسراهای خوب و مطلوب برای طبقات متوسط استان خود بسازند و طبقات متوسط جامعه فقط هزینه نگهداری ساختمان را پرداخت میکنند.

آیت‌الله ایمانی با اشاره به اینکه برای استان فارس نیز قطعه زمینی در نظر گرفته شده که بیش از یک هزار متر است گفت: در این زمین زائرسرایی در 12 طبقه با 400 تخت ساخته می‌شود که شهرهای استان فارس هر کدام بتوانند مسافرانی که از بضاعت مالی بالایی برخوردار نیستند به نوبت به مشهد مقدس اعزام کنند.

وی با اشاره به اینکه خیّران تاکنون کمک‌های زیادی به این مجموعه کردند خاطرنشان کرد: عموم مردم ما می‌توانند در این کار خیر سهیم باشند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه ساخت و ساز هر تخت در این زائر سرا نزدیک به 45 میلیون تومان هزینه در بر دارد تصریح کرد: خیّران می‌توانند به هر تعداد تخت که توان مالی دارند سهیم و از حق بهره‌برداری برخوردار شوند یعنی در طول سال از همان تعداد تخت برای افراد مستمند و کم‌درآمد استفاده کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon