اختصاص ۱۳۵ میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی شهرستان میانه در سال ۹۴

اختصاص 135 میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی شهرستان میانه در سال 94

خبرگزاری تسنیم: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه ضمن تاکید بر از میان برداشتن موانع تولید شهرستان از اختصاص بودجه ۱۳۵ میلیارد تومانی از محل اعتبارات ملی و استانی برای اجرای پروژه های عمرانی این شهرستان در سال ۹۴ خبر داد.

حمید شکری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در میانه، ضمن تأکید بر هماهنگی بیشتر بین ادارات و سازمان ها در رسیدگی به مشکلات و خدمات رسانی به مردم، اظهار داشت: امیدواریم کارکنان و رؤسای ادارات با مستندسازی و جلوگیری از رابطه بازی به وظیفه ذاتی خود به نحوه مطلوب عمل کنند.

فرماندار میانه همچنین ضمن تاکید بر تعامل و همکاری روابط عمومی ادارات با رسانه های فعال شهرستان، گفت: به طور قطع، نظارت و بازرسی و همچنین پاسخگویی و ارائه گزارش عملکرد به مردم موجب ایجاد جامعه سالم و از میان رفتن تخلفات خواهد شد.

وی رکود در واحدهای تولیدی و معضل بیکاری را بزرگترین مشکل پیش روی شهرستان میانه برشمرد و افزود: در حال حاضر 70 درصد واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان با مشکل رکود مواجه هستند که با احیای آنها می توان به میزان 2000 فرصت شغلی ایجاد کرد.

حمید شکری از اختصاص 135 میلیارد تومان به پروژه های عمرانی شهرستان میانه در سال 94 خبر داد و خاطرنشان کرد: این مبلغ از محل اعتبارات ملی و استانی و ریاست جمهوری برای تکمیل و احداث پروژه های عمرانی در سطح شهرستان میانه تخصیص یافته است.

وی همچنین از اجرای 241 پروژه عمرانی بصورت مشترک با استان ها و شهرستان های همجوار میانه در سال جاری خبر داد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی و  فرماندار میانه با اشاره به آغاز روز شمار انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: روسای ادارات شهرستان به هیچ عنوان حق ندارند از بیت المال ادارات خود علیه یا به نفع کاندیدای خاصی استفاده کنند، چرا که در این راستا به صورت جدی نظارت شده و برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان ویژه میانه از تشکیل کمیته تخصصی صنعت، معدن و تجارت و  کارگروه مختلف در راستای حل مشکل بیکاری شهرستان خبر داد.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم شهرستان میانه همچون سال‌های گذشته در راهپیمایی این روز را موجب عقب نشینی دشمنان و خنثی شدن توطئه های آنان عنوان کرد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon