خودروی سد معبر کنندگان در شب‌های قدر به پارکینگ منتقل می‌شود

خودروی سد معبر کنندگان در شب‌های قدر به پارکینگ منتقل می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: جرثقیل‌های پلیس وظیفه دارند تا در صورت پارک خودروهایی که باعث سد معبر شده‌اند، برای پیشگیری از هرگونه گره ترافیکی، اقدام به انتقال این خودروها به پارکینگ کنند.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، سردار سید تمیور حسینی در نشست خبری صبح امروز خود که به منظور تشریح تمهیدات ترافیکی لیالی قدر برگزار شد، اظهار داشت: پلیس راهور در شب‌های قدر با استفاده از ظرفیت صد درصدی خود نسبت به پوشش ترافیکی اماکن متبرکه، مساجد و تکایا اقدام خواهد کرد.

وی با اشاره به پوشش ترافیکی پلیس در همه معابر، مساجد و تکایا بخصوص در حاشیه مسجد ارک، حسینیه همدانی‌ها، حسینیه انصارالله، مهدیه تهران، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، امامزاده صالح (ع) و منطقه 12، از مهمترین اهداف این پوشش ترافیکی را جلوگیری از به وجود آمدن هر نوع گره ترافیکی عنوان کرد و گفت: تمام تلاش ما آن است تا با توجه به اتمام همزمان اغلب مراسم‌های مذهبی در شب‌های احیا، مردم بتوانند علی رغم حجم بالای ترافیکی در این ساعات، پیش از اذان صبح به منازل خود بازگردند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای افزایش میزان پارک خودرو در معابر در شب‌های احیا، اظهار داشت: از جمله از دیگر اهداف ترافیکی شب‌های قدر مدیریت برای پارک خودرو است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ماموران پلیس راهور با راهنمایی شهروندان در این شب‌ها، اقدام به پارک خودروها به صورت عمودی کرده تا معابر بیش از گذشته بتوانند فضا برای توقف خودروها فراهم کنند.

حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: بنابر این برنامه‌ریزی، جرثقیل‌های پلیس وظیفه دارند تا در صورت پارک خودروهایی که باعث سد معبر شده‌اند، برای پیشگیری از هرگونه گره ترافیکی، اقدام به انتقال این خودروها به پارکینگ کنند. 

رئیس پلیس راهور پایتخت همچنین با اشاره به تمهیدات شهرداری تهران برای حمل و نقل شرکت کنندگان در مراسم شب قدر، گفت: با هماهنگی شرکت بهره‌برداری مترو تهران، سرویس‌دهی مترو از ساعت 22 تا 5:30 صبح به صورت رایگان انجام خواهد شد و از این رو از شهروندانی که قصد ورود به مناطق مرکزی تهران را دارند تقاضا داریم تا حتی المقدور از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر این موارد تردد هرگونه کامیون در شب‌های قدر تا ساعت 3 بامداد در کلیه معابر پایتخت ممنوع است و از تردد این وسایل نقلیه جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: از جمله از دیگر اهداف ترافیکی شب‌های قدر مدیریت برای پارک خودرو است، البته از شهروندان تقاضا می‌شود از سرویس حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند؛ چراکه با هماهنگی مدیریت مترو از ساعت 22 و 30 تا 5 صبح سرویس‌های مترو رایگان است.

انتهای پیام/

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon