پایگاه‌های تابستانه برای دانش‌آموزان استثنایی قزوین برپا می‌شود

پایگاه‌های تابستانه برای دانش‌آموزان استثنایی قزوین برپا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان قزوین گفت: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان استثنایی، پایگاه‌های تابستانه برای این دانش‌آموزان در قزوین برپا می‌شود.

سید معرفت‌الله احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با اشاره به اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اظهار داشت: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان استثنایی، پایگاه‌های تابستانه برای این دانش‌آموزان در قزوین برپا می‌شود.

وی بیان کرد: پنج آموزشگاه برای برپایی پایگاه‌های تابستانه دانش‌آموزان استثنایی در نظر گرفته شده است که بستر غنی‌سازی اوقات فراغت این دانش‌آموزان و همچنین آموزش مهارت‌های مختلف را فراهم می‌کند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان قزوین با اشاره به اینکه پایگاه‌های تابستانه در رشته‌های مختلف ورزشی و فرهنگی فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: پایگاه‌های تابستانی در رشته‌های مختلف ورزشی و فرهنگی با زیرساخت‌های آموزشی، توانبخشی و فوق‌برنامه‌ای فعالیت می‌کنند.

احمدی با بیان این مطلب که غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان استثنایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان استثنایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این زمینه نیازمند تعامل و مشارکت دستگاه‌های اجرایی مربوط است.

وی گفت: از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش استثنایی استان قزوین می‌توان به برگزاری هفدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان استثنایی کشور به میزبانی قزوین اشاره کرد که استان قزوین در این مسابقات میزبان 850 دانش‌آموز استثنایی دختر و پسر از سراسر کشور است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان قزوین با اشاره به اینکه والدین باید دانش‌آموران را نسبت به شرکت در پایگاه‌های تابستانه تشویق کنند، بیان کرد: والدین نقش بسزایی در تشویق و ترغیب دانش‌آموزان نسبت به شرکت در پایگاه‌های تابستانه دارند چراکه بدین وسیله از بروز برخی آسیب‌های اجتماعی در بین دانش‌آموزان جلوگیری می‌کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon