بیش از ۷۷ هزار ساعت خدمات آموزشی رایگان در خوزستان ارائه شد

بیش از 77 هزار ساعت خدمات آموزشی رایگان در خوزستان ارائه شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در سال تحصیلی ۹۳-۹۴ بیش از ۷۷ هزار ساعت خدمات آموزشی رایگان در خوزستان ارائه شد.

محمد تقی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: در سال تحصیلی 93-94 بیش از 77 هزار ساعت خدمات آموزشی رایگان در خوزستان ارائه شد.

وی افزود: این خدمات توسط 4 هزار و 602 معلم خوزستانی در مدارس خوزستان و در قالب طرح خیرین اموزشی برای دانش اموزان مناطق محروم اجرا شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه طرح خیرین آموزشی در 824 مدرسه خوزستان اجرا شد، گفت: این طرح در 530 واحد آموزشی دخترانه و 294 واحد اموزشی پسرانه برگزار شد.

وی با بیان اینکه این طرح در 253 واحد آموزشی دخترانه نوبت اول اجرا شد، عنوان کرد: در این پایه تحصیلی یک هزار و 484 معلم شرکت کردند. همچنین در نوبت دوم طرح خیرین آموزشی توسط یک هزار و 844 معلم و در 277 مدرسه اجرا شد.

تقی زاده با بیان اینکه 134 واحد آموزشی پسرانه در نوبت اول و 160 واحد آموزشی پسرانه در نوبت دوم این طرح را اجرا کردند، اظهار داشت: تعداد یک هزار و 274 دبیر خیر این طرح در مدارس پسرانه اجرا شد.

وی افزود: بیشترین میزان خدمات آموزشی رایگان در ناحیه 2 اهواز و شهرهای آبادان، بندرماهشهر، بهبهان، امیدیه و دهدز ارائه شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon