چشم‌مان در پزشکی نباید به آن طرف آب‌ها باشد

چشم‌مان در پزشکی نباید به آن طرف آب‌ها باشد

خبرگزاری تسنیم: یادگار حضرت امام(ره) در نکوهش رژیم اشغالگر قدس با بیان اینکه در حوزه پزشکی چشم‌مان نباید به آن طرف آب‌ها باشد گفت: از بین رفتن اسرائیل با تجهیز علم امکانپذیر است به طوری که تمام درمان‌ها در کشورمان صورت پذیرد.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی در همایش فلسطین نماد مقاومت اظهار داشت: یکی از اهداف انقلاب، حذف غده سرطانی اسرائیل از سرزمین‌های اشغالی بود و هست. این هدف محتاج جهاد در همه عرصه‌ها است.

وی خطاب به دانشجویان خارجی که در ایران تحصیل می‌کنند عنوان کرد: شما دانشجویان باید بیشتر تحصیل کنید زیرا ده‌ها سال پیش یک موجود نامیمون و غیر مشروع به نام اسرائیل به دلیل ناتوانی و عقب ماندگی مسلمانان به وجود آمد.  مسلمانان 70 تا 80 سال قبل پذیرفتند تا به آنها ظلم شود. 

سیدحسن خمینی افزود: امروز به یُمن امام راحل و مجاهدان بیداری‌ها خود را بروز داده است. دانشجویان داخلی و خارجی یک وظیفه مهم دارند تا خودشان را به سلاح علم مجهز کنند. اگر امروز ما تولید فکر کنیم و در حوزه پزشکی چشم‌مان به آن طرف آب‌ها نباشد و به نوعی در تمام درمان‌ها را در کشورمان انجام دهیم در واقع رژیمی مانند اسرائیل از بین رفته است.

وی ادامه داد: اسرائیل باید با جهاد از بین برود و ما باید در تمام شئونات در این باره مسلح شویم؛ همچنان سلاحی که یک مجاهد دارد و قلمی که یک دانشمند به کار می‌گیرد. 

سیدحسن خمینی با اشاره به فرا رسیدن روز قدس و تاکید بر اجرای حکم امام راحل برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم عنوان کرد: حضرت امام (ره) بسیار مظلومیت فلسطین را عنوان می‌کردند. بنابراین فقط نباید فلسطین به یک جمعه بسنده شود. 

وی در پایان با اشاره به جنایات داعش تصریح کرد: امروزه مشاهده می‌کنیم داعش، سربازان سوریه را به وسیله نوجوانان نابالغ می‌کشد و هنوز شاهد سربریدن، آتش زدن و جنایت دیگر داعش هستیم. همه موارد نشات گرفته از بیماری آنان است. 

انتهای پیام/

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon