بی‌حجابی سبب تحقیر مقام زن در جامعه می‌شود

بی‌حجابی سبب تحقیر مقام زن در جامعه می‌شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه آبادان با اشاره به جایگاه زن در اسلام گفت: عفت و حجاب مکمل یکدیگر هستند و بی حجابی سبب تحقیر مقام زن و نشانه ضعف فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز، اظهار داشت: راهپیمایی مردم در روز قدس نشان دهنده تفکر مردم بر مبنای حمایت از قدس و فلسطین است.

امام جمعه آبادان افزود: حضور مردم با زبان روزه در یک ظهر گرم تابستانی گویای این است که ملت فقط اهل شعار دادن نیستند و حامی واقعی مسلمانان فلسطین و یمن هستند.

وی با بیان اینکه ملت ایران وقت شناس هستند، عنوان کرد: در کوفه عده‌ای بودند که دیر قیام کردند و اتفاقا به شهادت هم رسیدند اما این کار دیر انجام شد.

خطیب نماز جمعه آبادان بیان کرد: اما مردم ما وقت شناس هستند و در هر زمان که لازم باشد در صحنه حاضر می‌شوند و در این راه هیچ سختی نمی‌تواند مانع کار ملت شود.

حجت الاسلام ابراهیمی پور مبنای نام گذاری روز قدس را برگرفته از آیات قرآن و روایات معتبر خواند و اظهار کرد: فریاد امام سختگیری در مقابل دشمن و دفاع از مظلوم بود.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه قدس نقطه اتصال 3 دین و نخستین قبله مسلمانان است، گفت: حضور مردم در روز قدس خواب را از چشمان رژیم صهیونیستی گرفته و نیرویی است که به جبهه مقاومت اسلامی تزریق می‌شود.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای، عنوان کرد: همه دلسوزان نظام خواستار رسیدن به توافق هستند اما این توافق باید توافق خوبی باشد که خطوط قرمز نظام در آن حفظ شود.

خطیب نماز جمعه آبادان اظهار داشت: رسیدن به توافق هسته ای نشان دهنده سربلندی و پیروزی نظام است و عدم توافق نشانه‌ای بارز از زیاده خواهی آمریکا.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور با اشاره به روز عفاف و حجاب، حفظ عفت را عامل رسیدن مقام زن به حد اعلا خود دانست و تصریح کرد: بی حجابی سبب تحقیر زن و نشانه بی فرهنگی است.

انتهای پیام / ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
triboon
پاکسان