اوراق مشارکت پروژه مترو قم به فروش رسیده است‌


اوراق مشارکت پروژه مترو قم به فروش رسیده است‌

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای ‌شهر قم با بیان اینکه پروژه مترو قم در حال حاضر فعال است، گفت: اوراق مشارکت مترو قم فروخته شده و بخشی از آن روز گذشته واریز شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، ولی‌الله بیاتی پیش از ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم، با اشاره به به بازدید سرپرست استانداری و شهردار قم در هفته گذشته از پروژه های عمرانی قم اظهار داشت: بلوار مرجعیت، بلوار سه سطحه 15 خرداد و مترو قم سه پروژه ای بودند که بازدید شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به برگزاری جلسه‌ای در استانداری با موضوع بررسی مشکلات پروژه تقاطع 15 خرداد افزود: در این جلسه مشکلات بررسی شد و مسائل مربوط به ایجاد همانگی ها برای واگذاری املاک به قرارگاه خاتم بررسی شد.

وی با بیان اینکه پروژه مترو قم در حال حاضر فعال است گفت: اوراق مشارکت مترو قم فروخته شده و بخشی از آن روز گذشته واریز شده است.

بیاتی با اشاره به اینکه بلوار مرجعیت در دست احداث است تصریح کرد: مشکل مالی در این پروژه برای پیمانکار وجود ندارد و امیدواریم در مهلت مقرر پروژه تحویل داده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطر نشان کرد: مشکلاتی در اجرای این پروژه وجود داشت که شهرداری متعهد شد این مشکلات را به سرعت حل کند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
triboon
پاکسان