راه اندازی ستاد پیشگیری از حوادث کوهستان

راه اندازی ستاد پیشگیری از حوادث کوهستان

خبرگزاری تسنیم: رئیس کارگروه تخصصی، پزشکی جستجو و نجات فدراسیون کوهنوردی با اشاره به اثرات نامطلوب وقوع حوادث کوهستانی گفت: ستاد اطلاع‌رسانی پیشگیری از حوادث کوهستان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، حمید مساعدیان از برگزاری هشتمین نشست کارگروه تخصصی جست‌وجو و نجات فدراسیون کوهنوردی در روز جاری، دوشنبه در محل فدراسیون کوهنوردی خبر داد و افزود: محور جلسه امروز هماهنگی پیش‌برنامه کمپ جوانان آسیا است که هفته آینده در تهران برگزار می‌شود.

کمپ جوانان آسیا یک اقدام بین‌المللی است

وی با اشاره به اینکه کمپ جوانان آسیا یک اقدام بین‌المللی است، افزود: باید امکانات لازم برای این مهم فراهم شود و هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس و بخشداری پلور نیز صورت پذیرد.

رئیس بخش جست‌وجو و نجات فدراسیون کوهنوردی با بیان اینکه هر هفته شاهد وقوع حوادث کوهستانی در سطح کشور هستیم، افزود: این مشکل اثرات نامطلوبی بر جامعه خواهد داشت، به همین دلیل با تشکیل ستاد اطلاع‌رسانی پیشگیری از حوادث کوهستان سعی بر آن داریم که این حوادث را به حداقل ممکن برسانیم.

صعود 180 کوهنورد به قله دماوند

مساعدیان افزود: در برنامه‌های آتی در تابستان برگزاری ستاد کوهستانی پیشگیری از حوادث و دوره‌های آموزشی را در دماوند خواهیم داشت و در فصل پاییز اطلاع‌رسانی و ارتقای فرهنگ پیشگیری از حوادث در بین کوهنوردان در اولویت کارهای فدراسیون کوهنوردی است.

وی خاطرنشان کرد: حدود 180 کوهنورد حرفه‌ای از کشورهای مختلف از دوم تا ششم مرداد ماه سال جاری برای کوهنوردی در دماوند حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon