ارزانترین ویزیت‌‌ دنیا در ایران تا هر روز کله‌پاچه خوردن بدون بیماری

ارزانترین ویزیت‌‌ دنیا در ایران تا هر روز کله‌پاچه خوردن بدون بیماری

خبرگزاری تسنیم: هفته‌ای که گذشت اخبار متعددی در حوزه سلامت منتشر شد از جمله ارزانترین ویزیت‌‌های جهان در ایران، انجام ۳۳ خدمت پرستاری توسط همراه بیماران، مضرات جنسی ماءالشعیر و ایرانی‌های که هر روز کله‌پاچه می‌خوردند بدون آنکه مریض شوند.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، در هفته‌ای که گذشت اخبار متعددی در حوزه سلامت منتشر شد از جمله محمد حسین قربانی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در واکنش به برخی اظهارنظرها درباره کسری بودجه سلامت و بیمه‌ها گفت: ادعای کسری بودجه سلامت با صرفه جویی در درمان و نریختن پول در جیب پزشکان برطرف می‌شود.

ارزانترین ویزیت‌‌های جهان در ایران اما با پایین‌ترین استاندارد

محمد جهانگیری معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی کشور با اشاره به پایین بودن استانداردهای ویزیت پزشکی در ایران گفت: ارزانترین ویزیت‌های پزشکان جهان در ایران است، به همین دلیل هزینه یک تزریق سُرم در کشورمان از حق ویزیت بیشتر می‌شود.

حمایت هلال‌احمر برای تامین دست و پای بابای که دست و پا ندارد+تصاویر

وحید رحمتی مدیر کل روابط عمومی جمعیت هلال احمر از دستور ویژه رئیس این جمعیت برای تقبل حمایتی جهت تامین دست و پای پدری که چندی قبل به دلیل برق گرفتگی از نواحی دست و پا معلول شده بود، خبر داد. براین اساس هادی باوندی بر اثر برق گرفتگی در محل کار دست‌ها و پاهای خود را از دست داده است، او که در زمان کار بیمه نبوده است برای تامین هزینه‌های بیمارستان بیش از 50 میلیون مقروض شده است و برای خرید دست و پای مصنوعی هیچ پولی ندارد. زندگی او فقط با مبلغ یارانه می‌گذرد.

33 خدمت پرستاری که همراه بیماران بالاجبار در بیمارستان‌ها انجام می‌دهند

سعید لک مدیر روابط عمومی سازمان نظام پرستاری کشور با اشاره به 33 خدمت پرستاری که همراه بیماران بالاجبار به دلیل کمبود پرستار در بیمارستان‌ها انجام می‌دهند، مزایا و فواید جذب 10 هزار کمک پرستار را تشریح کرد.

4 دهه قبل ایرانی‌ها هرروز کله‌پاچه و آبگوشت می‌خوردند ولی مریض نمی‌شدند

ابراهیم ایراندوست رئیس مرکز فرهنگی و تحقیقاتی غذای سالم با اشاره به اینکه قیافه و ظواهر مردان و زنان را می‌توان با غذا تغییر داد، گفت: 4 دهه قبل ایرانیان هرروز کله‌پاچه و آبگوشت می‌خوردند ولی بیمار نمی‌شدند ولی امروزه سرطان‌ها در ایران بیداد می‌کند.

انتقاد به مافیای نمک در ایران و اثبات درمان دیابت و سرطان با غذا

محمد دریایی رئیس هیئت مدیره جامعه احیاگران طب ایرانی با انتقاد به مافیای نمک در ایران از درمان دیابت و سرطان با مصرف غذای سالم خبر داد و گفت: امروزه نمک جهرم را از طریق دوبی به اسرائیل می‌برند و حتی کتاب جرجانی را در اسرائیل به عبری ترجمه کردند.

گلایه وزیر بهداشت از بیمارستان‌هایی که خدمات غربی ارائه می‌دهند

سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت با گلایه از بیمارستان‌هایی که خدماتشان را به سبک غربی ارائه می‌دهند تا مشترهایشان بیشتر شود، گفت: واقعیت این است که هنوز فرصت نکردیم به مسئله شئونات و پوشش مناسب در بیمارستان‌ها بپردازیم، اما معنای آن بی‌اعتقادی‌مان نیست.

سقوط یک فروند بالگرد در آب‌های خلیج فارس

سید مصطفی مرتضوی مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات هلال احمر از سقوط یک فروند بالگرد در آبهای خلیج فارس خبر داد و گفت: متاسفانه از سرنوشت سرنشینان این بالگرد اطلاعی در دست نیست.

گذر ناصرخسرو همچنان بر مدار خطر

مهدی پیرصالحی مدیر کل نظارت و ارزیابی دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو  با گوشزد به بیماران و ابراز "اختیاری در ناصرخسرو نداریم" گفت: عمده مصرف دارویی ناصرخسرو داروهای نازایی، سقط جنین، اعتیاد و بدنسازی است و کسی از این بازار دارو تهیه کند باید خطرش را بپذیرد.

هزینه‌های سنگین یک سرماخوردگی

عباسی یک نماینده مجلس از عدم امکانات بهداشت و درمان برای ساکنان مسکن مهر که باید برای یک سرماخوردگی هزینه‌های سنگینی پرداخت کنند ابراز تأسف کرد.

امید به درمان چشم‌ ایرانیانی که روشنایی ندارند

هرمز شمس فرزند پدر چشم‌پزشکی نوین ایران نسبت به درمان‌ چشم‌ بیمارانی که روشنایی ندارند، ابراز امیدواری کرد.

وزیر اسبق بهداشت: هیچ سهام و بیمارستانی ندارم که بخواهم حسادت کنم

مسعود پزشکیان وزیر اسبق بهداشت با تشریح چرایی افزایش زیرمیزی طی 14 سال اخیر در ایران گفت:هیچ سهام و بیمارستانی ندارم که بخواهم حسادت کنم،بلکه حرفم این است که این پول‌ها را به نفع محرومان هزینه کنند نه برای عده‌ای گردن کلفت‌؛ البته مجلس نیز مقصر است.

هاشمی یک پیشنهاد نادر و انتقاد به بدنه وزارت بهداشت را پذیرفت

علی داودیان مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران از پذیرش یک پیشنهاد و همچنین انتقاد به بدنه کارشناسی وزارت بهداشت توسط وزیر بهداشت برای برون سپاری برخی بیمارستان‌ها جهت ارائه خدمات تشخیصی و پزشکی رایگان به بیماران نادر خبر داد.

مشکلات جنسی عامل نیمی از طلاق‌های ایران

نسرین تهرانی طراح و مبتکر حوزه علوم چندتخصصی سلامت خانواده و طرح چک‌آپ همسران با اشاره به اینکه عامل نیمی از طلاق‌ها در ایران مشکلات جنسی است، گفت: بسیار ضروریست که موضوع سلامت جنسی در رأس مثلث آموزش قرار گیرد.

مضرات جنسی ماءالشعیر که مردان را زن‌صفت می‌کند

محمد دریایی رئیس هیئت مدیره جامعه احیاگران طب ایرانی مضرات جنسی ماءالشعیر را که مردان را زن صفت می‌کند، تشریح کرد.

آرامش در بازار دارویی و درمان بیماران کلیوی کشور

هاشم قاسمی مدیرعامل انجمن خیریه بیماران کلیوی ایران با اعلام انتخاب رئیس جدید هیئت مدیره این انجمن درباره وضعیت کنونی دارو و درمان بیماران کلیوی از آرامش بازار دارویی و درمان بیماران دیالیزی و کلیوی خبر داد.

دریافت پول‌های بی‌ضابطه سونوگرافی متخصصان زنان و زایمان ادامه دارد/ مطالبه نظام پزشکی از وزارت‌بهداشت همچنان در محاق

محمد جهانگیری معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی کشور از ادامه انتظار و بی‌نتیجه ماندن درخواست نظام پزشکی از معاونت درمان وزارت بهداشت برای ساماندهی سونوگرافی متخصصان زنان و زایمان خبر داد.

انتهای پیام/

حج ۱۴۰۳
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon