عملکرد کانون‌های بسیج فرهنگیان قزوین ارزیابی می‌شود


عملکرد کانون‌های بسیج فرهنگیان قزوین ارزیابی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس بسیج فرهنگیان استان قزوین گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که تاکنون صورت گرفته، عملکرد کانون‌ها و حلقه‌های صالحین بسیج فرهنگیان استان قزوین مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، رضا ابراهیمی بعدازظهر امروز در نشست با مدیران فرهنگی استان قزوین در رابطه با برگزاری دوره‌های توانمندسازی مدیران سازمان بسیج فرهنگیان، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است تا  مدیران کانون بسیج فرهنگیان و شورای این سازمان برای حضور در دوره‌های توانمندسازی که در مشهد برگزار می‌شود، اعزام شوند.

وی در رابطه با زمان برگزاری این دوره‌های آموزشی در مشهد، بیان کرد: با زمان‌بندی‌های تدوین شده از یکم تا هفتم مردادماه امسال دوره‌های توانمندسازی مدیران کانون‌های بسیج فرهنگیان در دانشگاه دخترانه پردیس مشهد در سطح کیفی و کمی مطلوبی برگزار می‌شود تا این مدیران بیشترین بهره‌برداری را از این دوره‌ها ببرند.

رئیس بسیج فرهنگیان استان قزوین با بیان اینکه در این دوره‌ها نشست‌های بصیرتی و معرفتی در زمینه‌های مختلفی برگزار می‌شود، عنوان کرد: این دوره‌های توانمندسازی برای ارتقای سطح آگاهی مدیران در زمینه‌های امر به معروف، فضای مجازی و توسعه حلقه‌های صالحین با حضور مدیران از سراسر کشور برگزار می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه اساتید و افراد برجسته‌ای در دوره‌های توانمندسازی حضور دارند، خاطرنشان کرد: در این دوره‌ها از افراد برجسته‌ای مانند سردار بهروز اثباتی و وحید جلیلی دعوت شده است تا مدیران بتوانند از تجربیات و دانش این افراد بهره‌مند شوند.

وی با تأکید بر اینکه باید عملکرد کانون‌ها و حلقه‌های صالحین بسیج فرهنگیان مورد ارزیابی قرار گیرد، تصریح کرد: ارزیابی عملکرد این کانون‌ها و حلقه‌ها جزو مباحث بسیار مهمی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود و تاکنون برنامه‌ریزی‌های منسجم و پایداری در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon