بیش از ۲ هزار دانش آموز قمی در طرح نشاط معنوی شرکت کردند‌


بیش از 2 هزار دانش آموز قمی در طرح نشاط معنوی شرکت کردند‌

خبرگزاری تسنیم: معاون اوقاف قم بابیان اینکه طرح نشاط معنوی در ۱۶ امام‌زاده قم درحال برگزاری است، گفت: بیش از ۲۲۰۰ نفر در طرح نشاط معنوی ثبت نام کردند که درمقایسه با سال گذشته بیش از ۴ برابر افزایش داشتیم.

حجت‌الاسلام علی عزیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این سازمان در ایام تابستان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین طرح‌های سازمان اوقاف در ماه تابستان طرح نشاط معنوی است که تا پایان مرداد ماه ادامه دارد.

معاون اوقاف قم با اشاره به برنامه‌های طرح نشاط معنوی افزود: طرح نشاط معنوی شامل کلاس‌های عقیدتی، احکام، آموزش حفظ و قرائت قرآن کریم، مسابقات فوتبال، شنا و رشته‌های مختلف ورزشی و اردوهای نصفه روزه و برنامه‌های فناوری‌های جدید است.

عزیزی با اشاره به لزوم توجه به بقاع متبرکه و برگزاری طرح نشاط معنوی در امام زادگان استان قم بیان کرد: طرح نشاط معنوی در 16 امام زاده قم در حال برگزاری است که خواهران و براداران و همه گروه‌های سنی را در برمی گیرد که ما در این طرح برنامه‌های مختلف دینی و فرهنگی را برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته‌ایم.

وی عنوان کرد: بیش از 2200 نفردر طرح نشاط معنوی ثبت نام کردند که در مقایسه با سال گذشته بیش از 4 برابر افزایش داشتیم و از نظر کیفیت نیز در زمینه برگزاری طرح نشاط معنوی به رشد قابل توجهی دست پیدا کردیم.

معاون اوقاف قم اظهار داشت: برای اساتید و مبلغان طرح نشاط معنوی دوره‌های مناسبی برگزار کردیم و توجیه شدند، مبلغانی که در طرح نشاط معنوی شرکت کردند از اعزام مبلغ سازمان اوقاف هستند و دروس به آن‌ها ارائه شد که چه موضوعاتی را در این طرح ارائه دهند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon