۸۵ درصد از دانش آموزان خراسان شمالی در سامانه سناد ثبت‌نام کردند

85 درصد از دانش آموزان خراسان شمالی در سامانه سناد ثبت‌نام کردند

خبرگزاری تسنیم: سرپرست آموزش‌وپرورش خراسان شمالی گفت: تاکنون تنها ۸۵ درصد از دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید، در سامانه سناد ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، عباس سعیدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانش آموزان تا نیمه مردادماه فرصت دارند تا برای ثبت‌نام اقدام کنند.

سعیدی افزود: ثبت‌نام به‌موقع دانش آموزان در سامانه سناد ازاین‌رو اهمیت دارد که زمان برای برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌های تعیین کلاس‌ها و نیز سازماندهی نیروی انسانی بهتر و آسان‌تر مدیریت می‌شود.

سرپرست آموزش‌وپرورش خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود از اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان از سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: ساز و کارهای لازم برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان تا اوایل شهریورماه امسال آماده و این طرح از سال تحصیلی جدید اجرایی می‌شود.

سعیدی افزود: احکام معلمان بر اساس این طرح از ابتدای مهرماه ابلاغ می‌شود و افزایش حقوق آنان نیز اعمال خواهد شد.

وی به استخدام معلمان در آموزش‌وپرورش اشاره کرد و گفت: پنج هزار معلم، پذیرفته‌شده در این آزمون در آموزش‌وپرورش استخدام می‌شوند که یک هزار 250 نفر با استفاده از سهمیه خانواده شهدا و ایثارگران و مابقی نیز با استفاده از سایر سهمیه‌ها در آزمون پذیرفته می‌شوند.

سعیدی درباره نتایج رسیدگی به درخواست‌های نقل‌وانتقال معلمان در سال تحصیلی جدید اظهار داشت: درخواست 187 نفر از معلمان برای جابه‌جایی در داخل استان پذیرفته‌شده است که 34 تقاضا از این موارد، به‌صورت موقت و مابقی به‌صورت دائم موافقت شده و امشب در سایت قابل‌ مشاهده است.

وی تصریح کرد: خراسان شمالی با جابه‌جایی و نقل‌وانتقال 36 نفر از متقاضیان موافقت کرده است که نتیجه نهایی آن منوط به موافقت استان مقصد است.

سرپرست آموزش‌وپرورش خراسان شمالی درباره نتایج کنکور 94 در استان اظهار داشت: امسال 189 نفر از داوطلبان استان حائز رتبه زیر هزار شدند که این آمار در مقایسه با کنکور 93، 27.7 درصد رشد دارد.

وی افزود: کسب رتبه‌های دورقمی نیز در این استان در سال جاری به نسبت سال گذشته حدود 27 درصد رشد دارد البته این آمار هنوز قطعی و نهایی نشده است و اطلاعات در حال تکمیل است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon