۷۳ عنوان کلاس اوقات فراغت توسط شهرداری بجنورد در حال برگزاری است

73 عنوان کلاس اوقات فراغت توسط شهرداری بجنورد در حال برگزاری است

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد از برگزاری ۷۳ عنوان کلاس اوقات فراغت تابستان ۹۴ در مجتمع‌های فرهنگی هنری و سالن‌های ورزشی شهرداری این شهر خبر داد.

محمدرضا موفق در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: این 73 عنوان کلاس در زمینه‌های قرآنی، هنری، احکام، ورزشی، فرهنگی از ماه گذشته در خانه فرهنگ قدیر واقع در خیابان فارابی، خانه فرهنگ شهرداری واقع در چهارراه امیریه و خانه فرهنگ کوی امام هادی (ع) در حال برگزاری است.

وی افزود: با حسینیه و مساجد محلات نیز گفت‌وگوهایی برای همکاری برای برگزاری این قبیل کلاس‌ها در آن مکان‌ها انجام‌گرفته تا مردم بتوانند دسترسی ساده‌تری به این کلاس‌ها داشته باشند.

موفق خاطرنشان کرد: کلاس نقاشی کودکان، نقاشی خلاق، سفالگری، آموزش زبان انگلیسی، کامپیوتر و قصه‌گویی برای رده سنی 4 تا 7 سال برگزار می‌شود.

وی گفت: کلاس آموزشی مینیاتور، طراحی بزرگ‌سالان، نقاشی با رنگ و روغن، خوشنویسی، کاردستی، طراحی، زبان، گل‌سازی، معرق‌کاری و مجسمه‌سازی از مهم‌ترین این کلاس‌ها در بخش بزرگ‌سالان است.

وی افزود: کلاس‌های ورزشی ویژه برادران و خواهران در سالن ورزشی مهربانو واقع در شهربازی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد با اعلام اینکه هفته آینده فرهنگ‌سرای شهروند در محل اراضی سابق ارتش افتتاح می‌شود، اظهار داشت: این فرهنگ‌سرا یکی از بزرگ‌ترین فرهنگ‌سراهای شمال شرق کشور است که دارای 4 هزار و 800 متر زیربناست که دو هزار و 400 متر آن مربوط به فعالیت بانوان است.

وی اظهار داشت: با افتتاح فرهنگ‌سرای شهروند، فعالیت‌های فرهنگی مختلفی در این محل برای رفاه حال هم استانی ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon