شناساندن ظرفیت بازی‌سازی رایانه‌ای کشور در نمایشگاه «گیمزکام» آلمان


شناساندن ظرفیت بازی‌سازی رایانه‌ای کشور در نمایشگاه «گیمزکام» آلمان

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از حضور این بنیاد در نمایشگاه «گیمزکام» آلمان برای شناساندن ظرفیت بازی‌سازی رایانه‌ای کشور خبر داد.

حسن کریمی قدوسی در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: بنیاد ملی باز‌ی‌های رایانه‌ای قصد دارد برای شناساندن ظرفیت صنعت بازی‌های رایانه‌ای کشور در نمایشگاه و جشنواره گیمزکام آلمان که هفته آینده برگزار می‌شود، شرکت کند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه برای هشتمین دوره برگزار می‌شود و در آن تمام کشورهایی که در حوزه صنعت بازی‌های رایانه‌ای حرفی برای گفتن دارند شرکت می‌کنند اما در این نمایشگاه صرفا تولیدات ارائه نمی‌شود و ظرفیت بازی‌سازی مطرح است ضمن اینکه رویکرد بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای دوره امسال به طرز محسوسی تغییر یافته است.

 مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، افزود: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به مدت دو سال موفق به برگزاری جشنواره و نمایشگاه نشد اما تلاش می‌کنیم تا این نمایشگاه در سال 95 به صورت بین‌المللی برگزار شود و بتوانیم برای شرکت های بازی‌ساز خارجی غرفه داشته باشیم، ما امیدواریم با شناساندن این جشنواره به کشورهای مطرح بازی‌ساز محصولات ایرانی را نیز با قدرت بیشتری ارائه کرده و انتقال تجربیات داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم نظام سنی رده بندی بازی‌ها ( اسرا) به انجمن خاص در این حوزه بپیوندد و در بخش فرهنگ‌سازی برای استفاده صحیح از بازی رایانه‌ای بتوانیم آثار بازی‌های مخرب را برای خانواده‌ها و کاربران گوشزد کنیم لذا در این زمینه در اسفندماه سال جاری همایشی با همین عنوان برگزار خواهیم کرد ضمن اینکه معتقدیم باید در حوزه جلوگیری از ورود و استفاده بازی‌های خارجی که با فرهنگ ارزشی ما مغایرت دارند تلاش مجدانه‌ای صورت بگیرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon