۶۰۰ سند اراضی علوی شهریور امسال به محرومان ایوان واگذار می‌شود‌


600 سند اراضی علوی شهریور امسال به محرومان ایوان واگذار می‌شود‌

خبرگزاری تسنیم: رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت:۶۰۰ فقره سند اراضی علوی شهریورماه امسال به محرومان شهرستان ایوان در استان ایلام واگذار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سرابله، محمد سعیدی کیا ‌صبح امروز در مراسم واگذاری 800 سند اراضی علوی به محرومان در سرابله اظهار داشت: از خداوند می‌خواهیم که به ما توفیق بدهد که بتوانیم به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

وی افزود: باید بگوییم که ایلام محروم نیست و من سال 60 برای نخستین بار به ایلام سفر کردم و شاهد بودم که مردم ایلام از قویترین مردم هستند و با این گفته که ایلام محروم است مخالف هستم.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور بابیان اینکه مردم محروم نمی‌توانند در برابر دشمنان ایستادگی کنند، عنوان کرد: مردم ایلام، مردمی باعزت و قوی هستند و توانستند در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستادگی کنند و مردم در زمان جنگ ایلام را ترک نکردند و این نشان‌دهنده قدرت و عزت است.

وی با اشاره به کمبود امکانات در استان ایلام، خاطرنشان کرد: نباید گفت که ایلام محروم بلکه باید بگوییم که امکانات کم است و ما باید امکانات را افزایش دهیم.

سعیدی افزود: این اسناد امروز با همکاری بنیاد مسکن و اداره ثبت به محرومان واگذار می‌شود و از تمامی مسئولانی که این کار را انجام دادند تشکر می‌کنم که فضا را فراهم کردند.

وی عنوان کرد: در شهریورماه امسال در ایوان 600 سند اراضی علوی به مردم واگذار می‌شود که امیدواریم بتوانیم خدمتی صادقانه داشته باشیم.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد: هرچه در توان داریم باید به مستضعفان خدمت‌رسانی کنیم و کارمان صادقانه باشد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon