گودرزی و کمیته ملی المپیک درگذشت اولین رئیس سازمان تربیت بدنی را تسلیت گفتند

گودرزی و کمیته ملی المپیک درگذشت اولین رئیس سازمان تربیت بدنی را تسلیت گفتند

خبرگزاری تسنیم: وزیر ورزش و جوانان و همچنین کمیته ملی المپیک در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت رییس پیشین سازمان تربیت بدنی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پیام تسلیت محمود گودرزی به مناسبت درگذشت مصطفی داودی آمده است :

انالله و انا الیه راجعون

با کمال تأسف باخبر شدم عصر روز گذشته برادر گرامی و ارجمندم، مصطفی داوودی، معلمی متعهد و یاری صدیق در دولت شهید رجایی و انسانی وارسته که سالهای بسیاری از عمر خویش را صرف هدایت و اعتلای  ورزش این آب و خاک کرده و زمینه ساز افتخار آفرینی های بسیاری برای ایران اسلامی بوده دعوت حق را لبیک گفت .

اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه بزرگ ورزش ،از درگاه خداوند متعال برای این پدر شهید، رحمت و مغفرت واسعه و برای خانواده ی محترمش صبوری و شکیبایی مسئلت می نمایم. خداوند قرین رحمتش فرماید.

همچنین پیام تسلیت کمیته ملی المپیک به شرح زیر است:

بار دیگر جامعه ورزش کشور در سوگ از دست دادن مدیری ورزشی می نشیند که در دوران حساس شکوهمند انقلاب اسلامی مسئولیت خطیر ورزش کشور را برعهده داشته و توانست ضمن دفاع از حقوق حقه ورزش کشور خدمات ارزنده ای به ورزش کشور در سمت رئیس کمیته ملی المپیک و رییس سازمان تربیت بدنی کرده و ضمن اهدا فرزند خود در راه اعتلای انقلاب اسلامی، نمونه یک مدیری متعهد و متخصص در تمامی دوران مورد احترام دولت،جامعه ورزش کشور و مردم عزیز باشد.

ضمن تسلیت به خانواده محترم داوودی،جامعه ورزش کشور و مردم عزیز برای وی  از در گاه خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگانش صبرجمیل و اجز جزیل آرزومند است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon