۲۹ میلیارد تومان یارانه به مسکن مهر همدان پرداخت شد


29 میلیارد تومان یارانه به مسکن مهر همدان پرداخت شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل راه و شهرسازی همدان با بیان اینکه از ابتدای طرح مسکن مهر حدود ۲۹ میلیارد تومان یارانه به استان همدان پرداخت شد، گفت: میانگین یارانه پرداختی برای هر واحد مسکن مهر در ملایر ۲۱ میلیون و ۷۰ هزار ریال بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ملایر، محمد رودباری شامگاه امروز در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر ملایر اظهار داشت: از ابتدای طرح مسکن مهر حدود 29 میلیارد تومان یارانه به استان همدان پرداخت شده است.

 وی افزود: میانگین یارانه پرداختی برای هر واحد مسکن مهر در استان همدان 14 میلیون و 320 هزار ریال و برای هر واحد در شهرستان ملایر 21 میلیون و 70 هزار ریال بوده است.

 رودباری بیشترین مشکل مساکن مهر در ملایر را مشکل ترانشه‌ها و بحث آبرسانی دانست و گفت: شش هزار واحد مسکن مهر در ملایر به بهره‌برداری رسیده است و یک هزار و 776 واحد نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین 442 واحد نیز باقی‌مانده که تا پایان سال 95 آماده می‌شوند.

بخشدار بخش مرکزی ملایر نیز در این جلسه تخصیص یارانه‌ها در بحث مسکن مهر 12 و 15، تامین اعتبار برای حل مشکل ترانشه و دیواره حائل، تامین اعتبار برای تکمیل خط انتقال آب که در برخی نقاط به دلیل سنگلاخ و صعب‌العبور بودن مشکل ایجاد شده است را از بزرگترین نیازهای مساکن مهر در ملایر عنوان کرد.

شهردار ملایر نیز با بیان اینکه براساس برآورد برای رفع مشکل ترانشه بیش از 35 میلیارد ریال اعتبار نیاز است، گفت: شهرداری ملایر برای رفع مشکلات با دیدگاه مساعدت عمل می‌کند.

 انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon