تیم فوتسال شهرداری رشت برابر شهدای جلین گرگان به میدان می‌رود


تیم فوتسال شهرداری رشت برابر شهدای جلین گرگان به میدان می‌رود

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتسال شهرداری رشت با شکست هفت تیر سردشت در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف تیم شهدای جلین گرگان برود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، تیم فوتسال شهرداری با قرار گرفتن بر روی سکوی دومی گروه شمال غربی برای صعود به لیگ دسته اول باید با تیم شهدای جلین گرگان مصاف دهد.

بنابراین گزارش شهرداری‌چی‌ها باید در دور رفت روز آدینه 16 مرداد ماه از ساعت 17 در رشت در برابر شهدای جلین گرگان به میدان بروند و مسابقه برگشت خود را روز پنجشنبه 22 مرداد در گرگان برگزار نمایند.

تیم فوتسال شهرداری رشت در حساس‌ترین دیدار گروه شمال شرق موفق شد در دیداری جنجالی و دیدنی تیم شهدای هفت تیر سردشت را شکست دهد تا به مرحله بعدی مسابقات صعود کنند.

در این دیدار سردشتی‌ها که به‌دنبال آخرین امید خود برای صعود بودند بازی را توفانی آغاز کرده و با سه گل پیش افتادند اما در ادامه رشتی‌ها در لحظاتی پرحاشیه که با درگیری و اعتراضاتی همراه بود به بازی بازگشتند و در نهایت با نتیجه 6-5 به پیروزی رسیدند.

گل‌های تیم فوتسال شهرداری رشت را بنیامین عموزاده (دوگل) ،علیرضا جوان (دوگل)، بهروز کریمی و نریمان ارسلانی هرکدام یک گل و گل‌های تیم فوتسال شهدای هفت تیر سردشت را نعمت رحیمی (دوگل)، حسن کریمی و جواد محمدزاده به ثمر رساندند و بنیامین عموزاده بازیکن شهرداری رشت نیز به اشتباه یک بار دروازه تیم خودی را باز کرد.

بر این اساس، تیم فوتسال شهرداری رشت در پایان این رقابت‌ها، 25 امتیاز کسب کرد و پس از شاهین کرمانشاه 31 امتیازی در مکان دوم هفت تیمی گروه شمال غرب قرار گرفت تا به همراه شاهین کرمانشاه به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم کشور راه یابد.

تیم فوتسال گالری آرمین آستارا دیگر نماینده استان گیلان نیز در هفته آخر توانست با نتیجه چهار بر یک برابر تیم کلاسیک خرم آباد را شکست دهد تا در پایان مرحله مقدماتی این رقابت‌ها، با کسب ده امتیاز و با قرار گرفتن در مکان ششم جدول گروه شمال غرب، در این مسابقات ماندگار شود.

در مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور، 28 تیم در چهار گروه هفت تیمی حضور داشتند که در نهایت تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات صعود کردند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon