قتل و عام ۲۰۰ نفر از مردم مظلوم یمن لکه ننگی برای آل‌سعود است


قتل و عام 200 نفر از مردم مظلوم یمن لکه ننگی برای آل‌سعود است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه برازجان گفت: قتل و عام ۲۰۰ نفر از مردم مظلوم المخای تعز یمن لکه ننگی برای دژخیمان آل سعود است که این قتل و عام جنایات صهیونیست‌ها در صبرا و شتیلا را زنده کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان، با گرامیداشت 9 مرداد روز اهدا خون نقش مهم اهدا خون در سلامت افراد و نجات جان انسان‌های نیازمند به این ماده حیاتی تشریح کرد و اظهار داشت: اهدا خون نوعی صدقی دینی است و نیاز جامعه به این امر خیر بسیار است.

وی با اشاره به سالروز حمله اتمی آمریکا خاطرنشان کرد:  در حمله اتمی آمریکا به هیروشیما و ناکازاکی ژاپن بیش از 160 هزار نفر کشته شدند  و اکنون آثار مخرب این حمله نظامی دراین مناطق وجود دارد.

خطیب نماز جمعه برازجان با گرامیداشت  سالروز شهادت حمزه سیدالشهدا افزود: حمزه سیدالشهدا که عموی پیامبر بزرگوار اسلام بود نقش مهم و تاثیرگذاری در تقویت پایه‌های اسلام داشت ودر جنگ‌های متعددی همراه پیامبر بزرگوار اسلام بود تا اینکه درجنگ احد به شهادت رسید.

امام جمعه برازجان  با گرامیداشت سالروز شهادت شیخ فضل‌الله نوری گفت: این عالم روحانی از رهروان مشروطه بود و نماد روحانیت و مجاهدت است.

مصلح با بیان اینکه شیخ فضل‌الله نوری کشته جهل و تفرقه و بی بصیرتی شد بیان کرد: این روحانی والا و برجسته در مقابل استعمارگران و استکبار ایستاد و نگذاشت حکومت لائیک و ضد الهی در جامعه مستقر شود و این مهم سبب خنثی شدن نقشه‌های دشمنان اسلام شد.

وی با اشاره به جمعه سیاه در یمن افزود: به دلیل قتل عام 200 نفر از مردم مظلوم و سنی "المخای تعز" این روز را جمعه سیاه نام گذاشتند که این عمل جنایتکاران آل سعود جنایات صهیونیست‌ها در صبرا و شتیلا را زنده کرد.

انتهای پیام/ ب


 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon