تیم کبدی قم در مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی کشور شرکت می‌کند‌


تیم کبدی قم در مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی کشور شرکت می‌کند‌

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت کبدی قم با بیان اینکه رشته کبدی ساحلی در قم توسعه می‌یابد، گفت: تیم کبدی قم با ترکیب ۸ ورزشکار در مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی کشور شرکت می‌کند.

مسلم رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: تیم کبدی استان قم این هفته در مسابقات کبدی ساحلی باشگاه‌های کشور که در خراسان شمالی برگزار می‌شود، حضور پیدا می‌کند و حضور این تیم بخشی از برنامه توسعه بخش ساحلی رشته کبدی در قم است.

وی افزود: هفتمین دوره رقابت‌های کبدی ساحلی باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد کشور از روز 14 مردادماه سال جاری آغاز می‌شود و تیم استان قم نیز در این مسابقات با ترکیب 8 کبدی کار به رقابت با حریفان می‌پردازد.

رئیس هیئت کبدی قم گفت: ترکیب تیم کبدی ساحلی قم را دراین رقابت‌ها محمد اورنجی، امیر عسگری،  علیرضا بابایی بیات، قاسم نوروزیان، حسین میرزایی، محمد حسین معصومیان، محمد مهدی مؤمن و محمد رضا مهری تشکیل می‌دهند.

رشیدی بیان کرد:  علیرضا بابایی به عنوان سرمربی  و سید مرتضی طباطبایی به عنوان سرپرست تیم کبدی ساحلی قم دراین رقابت‌ها همراهی می‌کنند و این مسابقات از روز 14 لغایت 16 مرداد ماه در استان خراسان شمالی و به میزبانی شهر بجنورد برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: ضرورت برگزاری این مسابقات از سوی کادر اجرایی فدراسیون کبدی کشورمان به عنوان حکم انتخابی تیم ملی اعلام شده است و 20 تیم به منظور شرکت در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند تا رقابت‌های خود را برای کسب جواز در مرحله دوم برگزار کنند.

رئیس هیئت کبدی قم تصریح کرد: این درحالی است که تنها 12 تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در مرحله دوم مسابقات کبدی ساحلی باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد کشور را کسب می‌کنند ضمن این که مسابقات کبدی ساحلی در سال 94 در 3 مرحله برگزار می‌شود.

رشیدی خاطرنشان کرد:  ششمین دوره مسابقات کبدی ساحلی سال گذشته در شهر بابلسر برگزار شد و تیم کگبدی ساحلی قم در این مسابقات موفق به کسب عنوان چشمگیری نشد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon