توزیع کارت آزمون مجدد طرح‌ به‌سازی مداحان

توزیع کارت آزمون مجدد طرح‌ به‌سازی مداحان

خبرگزاری تسنیم: کارت آزمون مجدد طرح به‌سازی مداحان اعزامی به عتبات عالیات از شنبه ۱۰ مرداد ماه به صورت اینترنتی آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم؛ حجت‌الاسلام علی پروانه،‌ مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثه‌ مقام معظم رهبری گفت: کارت آزمون مجدد طرح به‌سازی مداحان اعزامی به عتبات عالیات از شنبه 10 مرداد ماه به صورت اینترنتی آغاز شده است.

وی از برگزار این آزمون در روز جمعه 16 مرداد ماه خبر داد و افزود: این آزمون راس ساعت 9 صبح در شهرهای اعلام شده برگزار می‌شود که از ساعت 8:30 دقیقه صبح درهای آزمون بسته خواهد شد و عزیزان متقاضی باید قبل از این ساعت در حوزه امتحانی حضور داشته باشند.

حجت‌الاسلام پروانه خاطر نشان کرد: آن دسته از مداحان که در این آزمون نام‌نویسی کرده‌اند می‌توانند برای دریافت کارت آزمون به نشانی اینترنتیazmoon.hajj.irمراجعه کنند.

مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثه‌ مقام معظم رهبری افزود: کسانی که در مرحله قبل آزمون ثبت نام کردند ولی موفق به شرکت در آزمون نشدند، می‌توانند در آزمون 16 مرداد ماه شرکت کنند و نیاز به ثبت نام مجدد آنها نیست و تنها قبل از آزمون کارت ورود به جلسه را از سایت مدیریت جذب و گزینش بعثه دریافت کنند.

حجت‌الاسلام پروانه تصریح کرد: همچنین کسانی که در آزمون 8 خرداد ماه امتیاز لازم را کسب نکردند، باید در 16 مرداد ماه منابعی را که قبول نشده‌اند، ‌مجددا امتحان دهند، این عزیزان هم نیاز به ثبت نام مجدد ندارند؛ فقط کارت آزمون را از سایت مدیریت جذب بعثه دریافت کنند.

مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری گفت: آن دسته از عزیزانی که در هیچ یک از آزمون مرحله نخست قبول نشده‌اند از اول مهرماه از اعزام‌شان جلوگیری خواهد شد و کسانی که تجدید شده‌‌اند تنها اجازه دارند یکبار تا اول مهرماه به عتبات اعزام شوند.

وی افزود: در این مرحله آزمون 2 هزار و501 نفر شرکت می‌کنند که این افراد شامل تجدیدها و یا جامانده‌ها از مرحله گذشته آزمون هستند که به صورت تفکیک شده در موضوع احکام 2 هزار و 177 نفر، عقاید یکهزار و 852 نفر، تاریخ یکهزار و 238، مقتل شناسی 2 هزار و 52 و آداب مداحی یکهزار و 543 نفر شرکت خواهند داشت.

گفتنی است، آزمون طرح بهسازی مداحان از سوی بعثه مقام معظم رهبری برای نخستین‌بار، 8 خرداد ماه در 17 حوزه امتحانی برگزار شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران