۸ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان پارس‌آباد اختصاص یافته است


8 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان پارس‌آباد اختصاص یافته است

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال در لایحه بودجه ۸ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان پارس‌‌آباد اختصاص یافته ولی فعلا مشخص نیست چند درصد از آن تخصیص می‌یابد.

حجت‌الاسلام حبیب برومند در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: تکمیل بیمارستان پارس‌آباد یکی از مهم‌ترین مطالبه‌های مردم منطقه است که خوشبختانه امسال در لایحه بودجه حدود 8 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اختصاص یافته است.

وی گفت:‌ فعلا مشخص نیست از این مبلغ چه مقدار تخصیص می‌یابد ولی از محل ماده 180 نمایندگان حدود 2 میلیارد و 500 میلیون تومان برای تکمیل این پروژه اختصاص دادیم که به احتمال زیاد تا پایان امسال این بیمارستان مورد استفاده مردم قرار می‌گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی افزود: جلسه‌ای با وزیر راه و شهرسازی در سفر به اردبیل داشتیم که مقرر شد چند پروژه شمال استان از جمله بیمارستان و فرودگاه پارس‌آباد و نیز راه‌های ارتباطی منطقه مغان ساماندهی و تکمیل شود که فاز اول فرودگاه پارس‌آباد به زودی بهره‌برداری می‌شود.

برومند تصریح کرد: فاز دوم فرودگاه پارس آباد در حدود 23 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که باید به تأمین بودجه اقدامات آن انجام شود ولی با تکمیل فاز اول این فرودگاه نشست و برخواست هواپیما امکان‌پذیر می‌شود.

وی بیان کرد: در مورد بازگشایی گمرک اصلاندوز تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که صادرات چمدانی از این گمرک آغاز می‌شود ولی برای بازگشایی کامل آن نیازمند همت جدی مسئولان استان هستیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon