تیم‌داری کرمانشاه در سوپرلیگ بوکس

تیم‌داری کرمانشاه در سوپرلیگ بوکس

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیات بوکس استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های این هیئت ورزشی گفت: با کمک اسپانسرها برای حضور در سوپرلیگ بوکس برنامه داریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، حسین فشی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای جلوگیری از کوچ قهرمانان بوکس کرمانشاه نیز برنامه‌‌ریزی کرده‌ایم و جوانگرایی و پشتوانه سازی در ورزش بوکس از دیگر برنامه‌های این هیات ورزشی در کرمانشاه است.

رئیس هیات بوکس استان کرمانشاه افزود: درخواست میزبانی مسابقات کشوری بوکس در یکی از رده‌های سنی به استان کرمانشاه و برگزاری اردو‌های مشترک و مسابقات چند جانبه با ترکیه و عراق جز اهداف بلند مدت این هیات است که به‌طور قطع سبب پیشرفت بوکس استان می‌شود.

فشی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم هیچ ورزشکاری از کرمانشاه کوچ نکند، گفت: متاسفانه برخی دوستان بوکسورهای کرمانشاهی را به دیگر شهر‌ها در ازای مبلغی می‌فروشند که این کار ناشایستی است و بنده قول می‌دهم که اجازه کوچ ورزشکاران را به شهرهای دیگر ندهم.

رئیس هیات بوکس استان کرمانشاه افزود: در هیات بوکس تنها فردی که غیرتخصصی است خود بنده هستم و تمام سعی‌ام را می‌کنم تا با دوستان خود را منطبق کنم زیرا تمامی کادر هیات از قهرمانان و پیشکسوتان بوکس کرمانشاه هستند و بنده از همکاری با این دوستان بسیار خوشحال هستم.

فشی گفت: ما در هیات افراد را گزینش نکردیم و دلیل انتخاب آنها شایستگی‌هایشان بوده است و در این انتخاب استفاده از تمامی گروهها مدنظر قرار داشته است و تا به امروز ممانعتی در انتخاب افراد شایسته نکرده‌ایم و این را برای خود یک امتیاز مثبت در اداره هیات بوکس می‌دانم.

وی صداقت را در اداره هیات بوکس کرمانشاه بسیار مهم دانست و گفت: در بیان سخنان سعی می‌کنم از یک موضع حرف بزنم و در صورت درستی یا اشتباه بودن آن از سخن خود بر نمی‌گردم.

رئیس هیات بوکس استان کرمانشاه با بیان اینکه در این هیات یکدلی و همدلی وجود دارد، اعلام کرد: درب سالن بوکس و خانه بوکس کرمانشاه به روی همه باز است ولی حاضران باید ضوابط و قوانین را بپذیرند که اگر این ویژگی‌ها تا انتهای کار حفظ شود موجبات پیشرفت هیات بوکس را فراهم می‌کند.

انتهای پیام / ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon