تجمع «انزجار از اسرائیل کودک‌کش» در اردبیل برگزار می‌شود


تجمع «انزجار از اسرائیل کودک‌کش» در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: برای اعتراض به جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در به آتش کشیدن کودک ۱۸ ماهه فلسطینی، تجمع « انزجار از اسرائیل کودک‌کش» در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام اکبر قیامی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری تجمع « انزجار از اسرائیل کودک‌کش» در اردبیل اظهار داشت: این تجمع به دنبال جنایت وحشیانه‌ای که رژیم صهیونیستی در به آتش کشیدن کودک 18 ماهه در روز جمعه انجام دادند در آستانه مقدسه امامزاده میرزاده خانم(س) اردبیل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این تجمع به همت اوقاف استان اردبیل برگزار می‌شود، افزود: تجمع «انزجار از اسرائیل کودک‌کش» بعد از نماز مغرب و عشاء با استفاده از ظرفیت‌ هیئت‌ها و دستجات مختلف در سطح استان و با حضور پرشور مردم در اردبیل برگزار شده و فریاد اعتراض مردم اردبیل به جنایات و وحشیگری‌های صهیونیست‌ها بر آسمان بلند می‌شود.

قیامی با دعوت از مردم اردبیل برای حضور باشکوه وپرشور در این تجمع بیان کرد: مردم متدین و ولایتمدار اردبیل در روز 13 مردادماه که روز برگزاری این تجمع بوده با حضور در این تجمع خشم و نفرت خود را از ایادی کفر و ظلم و ستم در دنیا به گوش جهانیان رسانده و از مردم مظلوم فلسطین و کودکان بی‌گناه حمایت می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده برای تجمع « انزجار از اسرائیل کودک‌کش» در اردبیل گفت: برنامه‌های سخنرانی، قرائت قرآن توسط قاریان ممتاز استان، اقامه نماز مغرب و عشاء، شعرخوانی، مداحی، قرائت دعای توسل، سر دادن شعار انزجار از اسرائیل کودک‌کش، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و در نهایت قرائت قطع‌نامه از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این تجمع بوده که با حضور باشکوه مردم اجرا می‌شود.

وی با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی و بی‌تفاوتی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم و کودکان بی‌گناه فلسطین تصریح کرد:‌ هدف از اجرای این تجمع محکومیت این اقدامات بوده چرا که موضع جمهوری اسلامی ایران همانگونه که امام(ره)  و مقام معظم رهبری مشخص کرده‌اند برچیده شدن این غده سرطانی از روی زمین است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon