شمسایی: تقابل تاسیسات و ناگویا دیدنی خواهد بود


شمسایی: تقابل تاسیسات و ناگویا دیدنی خواهد بود

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: بازیکنان ۲ تیم قدرتمند ناگویا و تاسیسات فوتسال را خیلی خوب می‌فهمند و این تقابل دیدنی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیر شمسایی در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش مقابل القادسیه کویت اظهار داشت: پیش از دیدار ما با دومی ناگویا شرایط جدول تغییر کرد و هدفگذاری ما برای اینکه به چه تیمی برخورد کنیم فوری بود.

وی درباره دیدار مرحله بعدی تیمش مقابل ناگویا مدافع عنوان قهرمانی افزود: ناگویا تیم خوبی است اما ما در کشور خودمان بازی می‌کنیم، همدل هستیم، از حمایت هواداران برخورداریم و مهمتر از همه هر 2 تیم فوتسال را خوب می‌فهمیم بنابراین این دیدار تقابلی دیدنی خواهد بود.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با اشاره به بازی تیمش در برابر القادسیه کویت گفت: با وجود اینکه القادسیه تیمی بسیار خوب است می‌دانستیم که زورشان به تیم ما نمی‌رسد و با اینکه مربی‌های خارجی استفاده از مسائل روانی را خوب می‌دانند دستشان را خواندیم و پیروز شدیم.

وی بیان کرد: در نیمه نخست کمتر گل زدیم اما در نیمه دوم بسیار عالی بودیم؛ انتظار اختلاف 4 یا 5 گل را داشتم اما این اختلاف بیشتر شد و نمی‌توانم خوشحالی‌ام را از این برد پنهان کنم.

شمسایی درباره بازی بعد در برابر ناگویا تصریح کرد: هر بازی ویژگی‌های خاص خود را دارد اما ما با استفاده از آنالیز و تحلیل تیم مقابل برنامه‌ریزی می‌کنیم اما به طور قطع کار سختی مقابل این تیم قدرتمند خواهیم داشت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon