وحید شمسایی: هدف ما فقط قهرمانی در این مسابقات است


وحید شمسایی: هدف ما فقط قهرمانی در این مسابقات است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی و بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: هدف تیم ما از روز نخست کسب قهرمانی جام بود و وقتی تیمی هدفمند باشد دیگر به ضعیف یا قدر بون حریف فکر نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، وحید شمسایی پس از صعود تیمش از مرحله گروهی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار تیمش مقابل القادسیه کویت اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و با تلاش بازیکنان موفق به پیروزی شدیم.

وی درباره اینکه با این پیروزی و صدرنشینی باید در مرحله بعد مقابل ناگویای مدعی بازی کنند، افزود: اگر به دنبال بازی آسان بودیم می‌توانستیم با یک تساوی مقابل القادسیه به عنوان تیم دوم صعود کنیم و با ناگویا هم در مرحله بعد برخورد نداشته باشیم.

سرمربی- بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: اما هدف تیم ما از روز نخست کسب قهرمانی جام بود و وقتی تیمی هدفمند باشد دیگر به ضعیف یا قدر بون حریف فکر نمی‌کند و تنها در اندیشه پیروزی و قهرمانی است.

وی درباره دیدار تیمش مقابل ناگویای ژاپن بیان کرد: ناگویا تیمی بسیار خوب و مدعی قهرمانی است و این دیدار می‌تواند به عنوان فینال زودرس به جذاب‌ترین مسابقه این دوره از رقابت‌ها تبدیل شود .

شمسایی گفت: بازیکنان ما باروحیه و مصمم هستند و از امروز تمام فکر و ذکر ما بازی با ناگویا است تا انشاء‌الله با پیروزی بر این تیم و برد در بازی‌های دیگر به قهرمانی مسابقات دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon