محموله گوشی تلفن همراه قاچاق در زنجان کشف شد


محموله گوشی تلفن همراه قاچاق در زنجان کشف شد

خبرگزاری تسنیم:مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف و ضبط ۴۴۱ عدد گوشی تلفن همراه به ارزش یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی تعزیرات حکومتی استان زنجان، مرتضی ممیزی اظهار داشت: تعداد 441 عدد انواع گوشی تلفن همراه از جمله سامسونگ و نوکیا از یک دستگاه خودرو در استان زنجان کشف و ضبط شد.

وی ابراز کرد: عامل قاچاق بدلیل عدم ارائه مدارک مثبته گمرکی به شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان ارجاع و شعبه مربوطه نسبت به موضوع اقدام به تشکیل پرونده کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را بیش از یک میلیارد و 780 میلیون ریال عنوان کرد.

وی با اشاره به رسیدگی به 226 پرونده شاکی دار در سال 94 بیان کرد: با دریافت شکایات مردمی در خصوص تخلفات اصناف در سال 94، تعداد 226 پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل و پس از برگزاری جلسات رسیدگی با حضور شاکیان و متهمان آراء مقتضی صادر شد.

ممیزی افزود: متهمان پرونده‌ها به پرداخت جریمه نقدی 3 میلیارد و ششصد میلیون ریال در حق شاکیان و صندوق دولت محکوم و میزان جریمه وصولی 300 میلیون ریال است.

وی با اشاره به اجرای منظم گشت‌های مشترک سیار در استان زنجان اظهار داشت: گشت‌های مشترک سیار طبق برنامه‌ریزی انجام شده در سطح استان بطور منظم و به صورت سرزده انجام می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان ابراز کرد: طبق آمار در شهرستان زنجان تعداد 76 فقه پرونده، شهرستان خدابنده تعداد 64 پرونده و در شهرستان ابهر تعداد 21 پرونده از محل گشت‌های مشترک سیار به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد شده است.

وی گفت: بیشترین تخلفات ثبت شده در زمینه گرانفروشی، کم‌فرشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور است که متخلفان به پرداخت جریمه نقدی بیش از 207 میلیون ریال محکوم و میزان جریمه وصولی نیز 154 میلیون ریال است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon