اقتدار علمی ایران مهمترین دلیل بر سر میز مذاکره آمدن استکبار جهانی است


اقتدار علمی ایران مهمترین دلیل بر سر میز مذاکره آمدن استکبار جهانی است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه اردبیل گفت: اقتدار علمی انقلاب اسلامی ایران مهمترین دلایل بر سر میز مذاکره آمدن استکبار جهانی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به مناسبت 12 مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی علاوه بر تقویت زیرساخت‌های امنیتی کشور پایداری ملت به آرمان‌های انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ما باید در مناسبت‌ها و یوم‌الله‌های بزرگ مختلف همچون 22 بهمن و روز قدس فلسفه وجودی انقلاب  اسلامی که انقلابی فرهنگی و حماسی است برای مردم تبیین و تشریح کنیم.

وی افزود: برای حفظ و احیای شعائر انقلاب اسلامی باید پشت پیام‌های ظاهری همچون شرکت در راهپیمایی‌های مختلف پیام‌هایی که معانی بزرگ را القا می‌کند ارائه کنیم و به جهانیان اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران را نشان دهیم.

 نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به مذاکرات هسته‌ای کشورمان با 5+1 تصریح کرد: اقتدار علمی انقلاب اسلامی ایران مهمترین دلایل بر سر میز مذاکره آمدن استکبار جهانی است.

عاملی با اشاره به اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی گفت: باید همه ما قدردان این نعمت و اقتدار و عظمت کشورمان در سطوح جهانی باشیم و برای تقویت این اقتدار تلاش و جدیت کرده و در صحنه‌های مختلف حاضر باشیم.

ولی نظرپور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل اردبیل نیز در این دیدار اظهار کرد: حضور حماسی و انقلابی مردم شهیدپرور استان اردبیل در صحنه‌ها مختلف، انقلاب اسلامی را از آسیب‌ها و توطئه‌های مختلف بیمه کرده است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon