سازمان‌های مردم نهاد دانشجویی در قزوین تشکیل می‌شود


سازمان‌های مردم نهاد دانشجویی در قزوین تشکیل می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون ورزش و جوانان استان قزوین گفت: سازمان‌های مردم نهاد دانشجویی در قزوین تشکیل می‌شود.

مهران قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: از مهر ماه امسال قرار است تا سازمان‌های مردم نهاد با حضور دانشجویان استان قزوین تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه مهمترین هدف ورزش و جوانان استان قزوین ایجاد سازمان‌های مردم نهاد با توسط دانشجویان است، بیان کرد: قرار است تا از طریق پوستر‌هایی که در این زمینه طراحی شده و در دانشگاه‌ها ورود پیدا کرده و دانشجویان را برای حضور در این سازمان‌های مردم نهاد جذب کنیم تا بتوانیم سازمان‌های مردم نهاد را در استان افزایش دهیم.

معاون ورزش و جوانان استان قزوین با بیان اینکه ایجاد سازمان‌های مردم نهاد مبتنی بر نیاز‌های روز و مدرن جامعه است، عنوان کرد: هدف از ارتقای تعداد این سمن‌ها در استان افزایش نگرش مردم و دانشجویان  به مسائل روز جامعه است.

قاسمی در رابطه با ارتباطی که با اقشار بسیج دارند، خاطرنشان کرد: ما نیز در اداره کل ورزش و جوانان سازمان بسیج ورزشکاران داریم و یک محفل قرآنی را در هیئت کشتی با همکاری بسیج ورزشکاران برگزار کردیم و ارتباط خوبی را با  بسیج داریم.

وی با بیان اینکه بسیج متعلق به همه افراد جامعه با هر نگرش و گرایش است، اظهار کرد: بسیج متعلق به یک قشر خاص نیست و همه ما اهداف، آرمان‌ها و مبانی مشترکی داریم و امیدواریم تا همین مبانی مشترک سبب شود تا کمتر به جزئیات ماجرا بپردازیم.

معاون ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به اینکه در استان ما تقسیم‌ بندی‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف وجود دارد، بیان کرد: این تقسیم بندی‌ها از یک طرف و نگرش خود ساخته مسئولان از طرفی دیگرموجب شده تا نتوانند با یکدیگر ارتباط لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon