سیستم‌های گرمایشی مدارس استان زنجان استانداردسازی می‌شود


سیستم‌های گرمایشی مدارس استان زنجان استانداردسازی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان گفت: سیستم‌های گرمایشی مدارس استان زنجان استانداردسازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، علی عسگری امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل اداره نوسازی مدارس استان زنجان در مورد برنامه‌های خود در سمت مدیرکلی اداره نوسازی مدارس اظهار داشت: همکاری تنگاتنگ با خیران مدرسه‌ساز یکی از مهمترین برنامه‌ها است.

وی با اشاره به هدایت اعتبارات ملی و استانی در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گفت: برنامه‌ریزی برای بیشترین استفاده از اعتبارات اختصاص یافته برای استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس انجام می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان ابراز کرد: مدارسی که در مقابل زلزله ایمنی کافی ندارند، با توجه به اعتبارات اختصاص یافته مقاوم‌سازی می‌شوند و باید توجه ویژه‌ای به نگهداری مدارس انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: با اعطای نشان ملی وجدان که در سال‌های گذشته به منظور احداث و نگهداری فضاهای آموزشی توسط اداره نوسازی مدارس استان زنجان به ثبت رسیده، عوامل اجرایی را پشتیبانی می‌کنیم.

مرتضی تمجیدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این جلسه اظهار داشت: مجموع دانش‌آموزان در سطح استان زنجان 177 هزار نفر است و 16 هزار فرهنگی در حوزه تعلیم و تربیت مشغول به فعالیت هستند.

وی عنوان کرد: باور به توسعه کشور با گسترش و کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزشی محقق می‌شود که پیش از آن باید بسترهای لازم برای این امر از جمله محیط فیزیکی فراهم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ابراز کرد: به دلایل مختلف برخی از مدارس از لحاظ فیزیکی استاندارد لازم را ندارند و بخشی از مدارس با مشکلات عدیده مواجه هستند.

وی بیان کرد: ارتقای کیفیت برنامه‌های آموزش و پرورش مستلزم آن است که دانش‌آموزان در یک محیط فیزیکی امن و مناسب تحصیل کنند و با وجود کمبود اعتبارات امیدواریم در سال تحصیلی آینده شاهد کاهش مشکلات باشیم.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon