آخرین جزئیات استخدام نیروهای جدید در ادارات استان سمنان


آخرین جزئیات استخدام نیروهای جدید در ادارات استان سمنان

خبرگزاری تسنیم: دبیر شورای مدیران استانداری سمنان از جذب تعداد کارشناس متخصص در دستگاه‌های اداری این استان از طریق مصاحبه حضوری خبر داد.

علیرضا جاجرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: هنوز خبر قطعی از وضعیت استخدامی‌های سال 1394 در دستگاه‌های دولتی استان سمنان وجود ندارد؛ اما بر اساس طرحی از سوی شورای عالی اداری کشور کارشناسان متخصص وارد ادارات استان سمنان می‌شوند.

وی افزود: به نظر می‌رسد که وزارت کشور در حال پیگیری وضعیت استخدامی‌های جدید در سال 1394 در سراسر کشور هستند.

مدیرکل مالی و اداری استانداری سمنان با اشاره به مصوبه شورای عالی اداری کشور مبنی بر جذب کارشناسان خبره در ادارات دولتی کشور تصریح کرد: این شورا در خردادماه امسال، موضوع تأمین کارشناسان متخصص ستادی را با عنوان دستیاران ستادی دستگاه‌های دولتی در کشور تصویب کرد.

جاجرمی بیان کرد: بر اساس این مصوبه و به‌منظور تقویت توان کارشناسی و ارتقای تصمیم‌سازی دستگاه‌های اجرایی و نیز بهره‌مندی بیشتر از متخصصان و نخبگان استان سمنان در ادارات دولتی، این طرح در این استان به اجرا درمی‌آید.

به گفته وی، بر این اساس، دستگاه‌های متقاضی جذب نیروی کارشناس متخصص در استان سمنان می‌توانند پس از تأمین اعتبار مربوطه و داشتن پست‌های اداری و سازمانی مربوطه، در راستای جذب و به‌کارگیری افراد متخصص اقدام کنند.

دبیر شورای مدیران استانداری سمنان بابیان اینکه این تصویب‌نامه هم‌اکنون در مرحله برنامه‌ریزی برای اجرای قرار دارد بیان کرد: افراد مشمول استفاده از این قانون باید دارای شرایط خاص مانند رتبه در کنکور، خلاقیت و نوآوری و برخی شرایط مهم باشند.

جاجرمی افزود: فرایند جذب این افراد به‌صورت مصاحبه‌های فنی و تخصصی و آزمون‌های روان‌شناختی و سنجش شایستگی آنان باشد.

وی خاطرنشان کرد: این کارشناسان متخصص می‌توانند به‌عنوان تحلیل‌گر و اتاق فکر دستگاه‌ها در برنامه‌ریزی توسعه‌ای استان خود نقش‌آفرینی و در راستای ارتقا و بهره‌وری سازمان فعالیت کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon