تفاهم‌نامه جدید ستاد دیه کل کشور با فدراسیون ورزش‌های همگانی

تفاهم‌نامه جدید ستاد دیه کل کشور با فدراسیون ورزش‌های همگانی

خبرگزاری تسنیم: به منظور ارائه تسهیلات بیشتر برای آزادسازی زندانیان غیرعمد، تفاهم‌نامه‌ای بین ستاد دیه و فدراسیون ورزش‌های همگانی امضا شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از فدراسیون ورزش‌های همگانی، در راستای رسالت ستاد دیه در موضوع پیشگیری از وقوع جرائم غیرعمد و کمک به آزادی زندانیان نیازمند، تفاهم‌نامه جدید همکاری ستاد دیه کل کشور با فدراسیون ورزش‌های همگانی با عنایت به بهره‌مندی از ظرفیت‌های بالای اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و البته ورزشی این فدراسیون به امضای طرفین رسید.

این تفاهم‌نامه ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور دکترعلی مجدآرا، رئیس فدراسیون ورزش‎های همگانی و اسدالله جولایی، مدیرعامل ستاد دیه کل کشور به امضا رسید.

بر همین اساس فدراسیون ورزش‌های همگانی در این تفاهم‌نامه متعهد شد که در همایش‌های پیاده‌روی استانی، همکاری‌های لازم را در راستای جذب کمک‌های مردمی برای آزادسازی زندانیان غیرعمد انجام بدهد. همچنین از طریق صدا و سیما به اشاعه این فرهنگ حسنه در همایش‌های فوق‌الذکر بپردازد.

ستاد دیه هم متعهد شد که در خصوص اعزام و حضور مدیران ارشد این ستاد در همایش‌های پیاده‌روی استان‌های کل کشور اقدامات مقتضی را انجام بدهد. همچنین این ستاد وظیفه معرفی یک فرد به عنوان هماهنگ‌کننده در راستای برگزاری هرچه بهتر همایش‌های مربوطه را دارد.

سخنرانی مدیران استانی ستاد دیه، معرفی خیری که بیشترین کمک را طی یک سال کرده است و حضور و سخنرانی زندانیان آزاد شده به واسطه کمک‌های مردمی هم از دیگر تعهدات ستاد دیه کل کشور در این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
triboon
پاکسان