عملکرد داماش در فصل نقل و انتقالات مثبت بود


عملکرد داماش در فصل نقل و انتقالات مثبت بود

خبرگزاری تسنیم: مدیر رسانه‌ای داماش گیلان گفت: با توجه به زمان اندکی که در اختیار داشتیم، موفق شدیم تا اسکلت اصلی تیم فصل گذشته خود را حفظ کنیم.

علی احمدی سراوانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت در ارتباط با معارفه سرمربی جدید داماش گیلان، گفت: جلسه معارفه رسمی آقای جهانپور ساعت 16 پنجشنبه در دفتر باشگاه با حضور بازیکنان و مسئولان داماش برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اسامی سایر اعضای کادرفنی داماش، اظهار داشت: مازیار ربیعی فر، مرتضی ابراهیمی، مهرزاد خیراندیش و منصور قربانی در این فصل آقای جهانپور را همراهی خواهند کرد.

مدیر رسانه ای داماش عملکرد این تیم را در فصل نقل و انتقالات مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه تکلیف تیم ما در چند روز آخر زمان نقل و انتقالات مشخص شد، ما توانستیم اسکلت اصلی تیم فصل گذشته خود را حفظ کنیم و با جذب نفرات شاخص نقاط ضعف داماش را ترمیم کنیم.

سراوانی با اعلام اینکه اکثر نفرات اضافه شده ما سابقه لیگ برتری دارند، بیان کرد: رضا محمدی دروازه بان فصل گذشته نفت مسجدسلیمان و محمد حیدری مهاجم فصل پیش صبای قم دو بازیکنی بودند که امروز با حضور در باشگاه قرارداد خود را با داماش ثبت کردند.

وی افزود: رضا محمدی دروازه بان سی ساله فصل قبل نفت مسجدسلیمان، سابقه بازی در تیم های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران را داراست و محمد حیدری مهاجم 29 ساله جدید داماش، در تیم‌های صبای قم، فجر شهیدسپاسی و ملوان بندر انزلی بازی کرده است.

این مقام مسئول با اشاره به اسامی سایر بازیکنان مطرح داماش گفت: رضا الماسخاله علی رضا نظیفکار و آرمین منفرد زاده سه بازیکن سابق ما که فصل گذشته در سپیدرود، مس کرمان و فجر سپاسی حضور داشتند هم دوباره به تیم خود بازگشتند.

وی بیان کرد: بهنام لایقی فر، افشین چاوشی، حامدپورعمرانی، محمد دادرسی، امیر تیزرو، سعید قدمی، امین ترکاشوند، مهدی کیانی، وحید حسین زاده، عادل مسعودی فر، پژمان مالکی، کیانوش میرزایی و هادی دغاغله بازیکنانی هستند که از لیست پایانی سال گذشته داماش خارج شدند.

سراوانی افزود: عصر سه شنبه تیم داماش گیلان در دیداری تدارکاتی برای آماده سازی پیش فصل در استادیوم دکتر عضدی رشت به مصاف پاس رشت رفت که در پایان به تساوی بدون گل رسید.

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته نخست لیگ دسته اول آزادگان دوشنبه هفته آینده در تهران میهمان تیم پیکان است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon