ماشین‌سازی بهترین عملکرد را در نقل و انتقالات داشت

ماشین‌سازی بهترین عملکرد را در نقل و انتقالات داشت

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با اعلام اینکه هنوز نمی‌توان درباره تیم‌های مدعی لیگ یک نظر داد گفت: با این‌ حال ماشین‌سازی بهترین عملکرد را در نقل و انتقالات داشت.

علی نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره تساوی تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز در هفته دوم لیگ یک اظهار داشت: بازی سنگین و درگیرانه ای داشتیم ولی ما تا حدودی به تفکرات آقای دست‌نشان شناخت داشتیم و نقاط ضعف و قوت ماشین‌سازی را آنالیز کرده بودیم.

سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد افزود: با توجه به اینکه که اکثر بازیکنان ما تجربه حضور در لیگ یک را ندارند اوایل بازی عقب افتادیم اما در نیمه با آن‌ها صحبت کردیم و فضا کمی برایشان سبک‌تر شد و توانستند در نیمه دوم گل‌های خورده را جبران کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که نقطه‌ضعف ماشین‌سازی در این مسابقه چه بود، تأکید کرد: ماشین‌سازی تیم بزرگی است و مربی خیلی خوبی دارد بااین‌حال در هفته‌های اول برای اینکه تیم به هماهنگی برسد زمان لازم است و فکر می‌کنم اگر مدتی بگذرد آقای دست‌نشان با تیم قابلی که دارد می‌تواند نتایج بهتری کسب کند.

نیکبخت تصریح کرد: ماشین‌سازی در این بازی از ضربات ایستگاهی ضربه خورد و ما گل‌هایمان را از همین طریق زدیم

سرمربی خیبر در واکنش به اعتراض دست‌نشان به صحنه‌ای که منجر به گل دوم این تیم شد، گفت: داوری مشکلی نداشت و در آن صحنه هم بازیکن ما خواست شوت بزند اما مدافع آن‌ها با نوک پا به گلر پاس داد و تصمیم داور کاملاً درست بود.

وی درباره تیم‌های مدعی لیگ یک در فصل جدید اظهار داشت: الآن برای صحبت کردن درباره این مسائل خیلی زود است اما ماشین‌سازی بهترین عملکرد را در نقل و انتقالات داشت.

 نیکبخت با اشاره به دوران مربیگری خود در ماشین‌سازی تصریح کرد: در آن زمان شرایط مثل الآن نبود و تماماً از بازیکنان تبریزی استفاده می‌کردیم. افرادی مثل داود نوشی صوفیانی، میثم رجبی، محمدرضا زینال خیری، محسن دلیر، جابر انصاری و بهمن کامل که در حال حاضر در لیگ برتر بازی می‌کنند به همراه فرهاد فخیم آقای گل فعلی لیگ برتر فوتسال همگی بازیکنان جوانی بودند که از تیم‌های پایه وارد تیم کردیم.

سرمربی خیبر درباره اینکه گفته می‌شود این تیم پدیده لیگ یک خواهد بود، خاطرنشان کرد: قطعاً همین‌طور است و ما هرچند از بازیکنان جوان و کم‌تجربه استفاده می‌کنیم اما تیم خوبی داریم که به‌خوبی دستورات کادر فنی را اجرا می‌کنند و همان‌طور که دیدید مقابل تیمی مثل ماشین‌سازی را در خانه باوجود عقب بودن، دوباره به بازی برگشتند و یک امتیاز گرفتند.

 انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon