تولیدات الکترونیکی فرهنگیان قزوین ردیف بودجه دریافت می‌کند


تولیدات الکترونیکی فرهنگیان قزوین ردیف بودجه دریافت می‌کند

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به منظور ارتقاء عملکرد فرهنگیان و ایجاد انگیزه و روحیه در فرهنگیان، کتب و تولیدات الکترونیکی فرهنگیان ردیف بودجه دریافت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، خیرالله رحمانی صبح امروز در نشست با مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش استان قزوین اظهار داشت: به منظور ارتقاء عملکرد فرهنگیان و ایجاد انگیزه و روحیه در فرهنگیان، کتب و تولیدات الکترونیکی فرهنگیان ردیف بودجه دریافت می‌کند. 

وی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با دفتر انتشارات و تکنولوژی وزارت آموزش و پرورش، بیان کرد: با هماهنگی‌ها صورت گرفته با دفتر انتشارات و تکنولوژی وزارت آموزش و پرورش، کتب و تولیدات الکترونیکی فرهنگیان به وزارت‌خانه ارسال شده و پس از ارزیابی‌های لازم ردیف بودجه دریافت می‌کند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: آموزش و پرورش قزوین در تلاش است تا گسترش تولید کتب الکترونیکی و فراهم امکانات و تجهیزات مورد نیاز فرهنگیان از ورود منابع کمک آموزشی نامعتبر جلوگیری کند.

رحمانی خاطرنشان کرد: امسال به سبب استقرار پایه نهم در مدارس ساماندهی نیروهای انسانی امری مهم و ضروری بوده که نیازمند تعامل همه‌جانبه مدیران و معلمان مدارس و همچنین مدیران و معاونان آموزش و پرورش است.

وی تاکید کرد: تولید کتب الکترونیکی توسط فرهنگیان اقدام مطلوبی ارزیابی شده چراکه در ارتقاء سطح دانش و آموزش دانش‌آموزان که آینده‌سازان کشور هیتند، نقش بسزایی ایفا می‌کند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: نکته اساسی در تولید کتب الکترونیکی مدنظر قرار دادن سند تحول بنیادین و تحقق اهداف تعیین شده در این زمینه است که با مورد توجه فرهنگیان قرار بگیرد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon