سمینار سوارکاری و صنعت اسب در البرز برگزار می‌شود


سمینار سوارکاری و صنعت اسب در البرز برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش‌و جوانان استان البرز با بیان اینکه سمینار سوارکاری و صنعت اسب در البرز برگزار می‌شود، گفت: این سمینار در مهرماه سال جاری در جهت توسعه صنعت اسب و سوارکاری در البرز برگزار می‌شود.

رضا گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به برنامه‌های هفته دولت ورزش و جوانان استان البرز اظهار داشت: دولت برای تکمیل پروژه ورزشگاه 6 هزار نفره انقلاب واقع در کرج، مبلغ 10 میلیارد تومان اختصاص داده که این مبالغ مورد تایید قرار گرفته است.

وی افزود: در صورت تخصیص اعتبارات ابلاغ شده برای اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز که حدود 9 میلیارد تومان است، می‌توانیم 11 پروژه عمرانی را به مناسبت هفته دولت افتتاح کنیم.

مدیرکل ورزش‌و جوانان استان البرز با بیان اینکه این پروژه‌ها در شهرستان‌های مختلف استان البرز پراکنده شده است، گفت: به مناسبت حضور رئیس جمهور در چند ماه آینده، امید است اعتبار مناسبی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام اخذ شود و این موضوع از اولویت‌های مهم محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امید است با تخصیص این اعتبارات جهش مناسبی در توسعه فضای ورزشی انجام شود که با پیگیری‌های انجام شده با 110 هزار متر زمین ورزشی از سوی مسکن، راه و شهرسازی و شهرداری‌ها برای ساخت فضای ورزشی به این اداره کل تحویل داده شد که گام بزرگی برای کاهش فقر ورزشی و افزایش سرانه‌های ورزشی استان محسوب می‌شود.

گل‌محمدی با اشاره به  برگزاری سمینار سوارکاری و صنعت اسب، اظهار داشت: این سمینار در مهرماه سال جاری با حضور مسئولان وزارت جهاد کشاورزی، ورزش، فدراسیون‌های چوگان و سوارکاری و نیز جامعه پیشکسوتان سوارکاری برگزاری می‌شود.

وی تصریح کرد: این سمینار در جهت توسعه صنعت اسب و سوارکاری به عنوان صنعت بسیار مهم دارای اهمیت است و در آینده اقدامات بهتری در این حوزه انجام می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: سالن جوستان در شهرستان طالقان تا یک‌ماه آینده آماده افتتاح می‌شود که سالنی سرپوشیده برای تمرین ورزش‌های توپی است.

وی اظهار داشت: نهایی شدن زمین فوتبال چمن این شهرستان درحال پیگیری است و تا پایان مهرماه آماده کشت می‌شود تا برای سال‌ آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon