وحدت مسلمانان تنها راه مبارزه با تروریسم بین‌الملل است

وحدت مسلمانان تنها راه مبارزه با تروریسم بین‌الملل است

امام جمعه موقت اهر وحدت مسلمانان را تنها راه مبارزه با تروریسم و گروه تروریستی داعش عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهر، حجت‌الاسلام محمود دینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان اهر، با تاکید بر اینکه مسئولان نظام به عنوان امانتداران مردم هستند، اظهار داشت: با اعتمادسازی صحیح دولت در بین مردم، قدرت نظام دوچندان می‌شود.

خطیب جمعه اهر با بیان اینکه بازگو کردن عملکرد و دستاوردهای دولت برای مردم ضروری است، گفت: دولت توجه به مشکلات فقرا و نیازهای جامعه را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی به همکاری استکبار با منافقین علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: بزرگ ترین جنایت‌های منافقین، ترور شهیدان رجایی و باهنر بوده که با انجام این عمل به دنبال ایجاد نا امنی در ایران بودند.

دینی، وحدت مسلمانان را تنها راه مبارزه با تروریسم و گروه تروریستی داعش عنوان کرد و گفت: تروریسم یک مرض سرطانی در بین کشورهای مسلمان بوده و ایران همیشه در این مبارزات پیشتاز بوده است.

امام جمعه موقت اهر با اشاره به اینکه رویکرد بانک‌ها به سمت بانکداری اسلامی، در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی موثر است، عنوان کرد: تبعیض قائل شدن بانک در بین مردم دور از شَأن بوده و چنانچه برخی‌ها با جابجایی وام‌ها و اختلاس‌های کلان عملکرد بانک‌ها را به چالش کشیده‌اند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon