پارک بزرگ شهدای شهرداری در دزفول احداث می‌شود


پارک بزرگ شهدای شهرداری در دزفول احداث می‌شود

شهردار دزفول گفت: پارک بزرگ شهدای شهرداری دزفول با پیش‌بینی فضای سبز و بازی و روشنایی مطلوب با اعتبار بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال از جمله طرح‌های افتتاح شده شهرداری دزفول است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، محمدرضا کرمی‌نژاد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امسال 30 پروژه شهری دزفول با همکاری شهرداری دزفول و با هدف توسعه خدمات شهری به مناسبت هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی گفت: برای این طرح‌ها بیش از 250 میلیارد ریال از منابع مالی شهرداری دزفول با همکاری بخش‌های مختلف اجرایی و خدماتی شهرستان هزینه شده است.

شهردار دزفول عنوان کرد: به منظور توسعه خدمات شهری بیش از یک میلیون متر مربع با اعتبار یکصد میلیارد ریال آسفالت در بخش‌های مختلف شهرستان به کار گرفته شده است.

وی افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده پیش بینی می‌شود حجم آسفالت در دزفول به بیش از دو و نیم برابر حجم تعیین شده افزایش پیدا کند.

کرمی‌نژاد بیان کرد: پارک درون شهری شهدای شهرداری دزفول با پیش بینی فضای سبز و بازی و روشنایی مطلوب با اعتبار بالغ بر 12 میلیارد ریال از جمله طرح‌های افتتاح شده شهرداری دزفول است.

وی گفت: توجه به مشکلات ترافیکی و رفع محرومیت شهری یکی از اهداف مهم امسال شهرداری دزفول در ارائه خدمات شهری به شهروندان تعیین شده است.

شهردار دزفول عنوان کرد: با هدف سهولت حمل و نقل وسایل نقلیه در مسیرهای ارتباطی شهری علاوه بر بهسازی ورودی‌های شهرستان، کمربندی اندیمشک دزفول تکمیل و مسیر کنونی ارتباطی اندیمشک دزفول تعریض شده است‌.

وی افزود: دزفول نیازمند دسترسی مناسب به مسیرهای ارتباطی درون شهری و برون شهری است که در صورت توجه مطلوب به این نیاز مهم شهری، با همکاری شهرداری تمامی محرومیت‌های دزفول در این زمینه رفع خواهد شد.

کرمی‌نژاد بیان کرد: تمامی مسیرهای جایگزین اجرای تقاطع غیر هم سطح فتح المبین پیش بینی و آماده سازی شده است و از اوایل هفته آینده عملیات حفاری زیر گذر آن آغاز و پیش بینی می‌شود تا انتهای امسال فاز اول آن در بخش عرشه و زیر گذر تکمیل شود.

وی گفت: پیش بینی می‌شود با همکاری سازمان میراث فرهنگی در فاصله 350 متری پل باستانی دزفول، احداث پل ششم شهرستان در بستر روخانه دز مورد تاکید قرار گرفته و یک مسیر جدید شهری در شهرستان احداث می‌شود. ‌

شهردار دزفول عنوان کرد: با اصلاحات انجام شده در اجرای این طرح، پل ششم با کاهش ارتفاع و به صورت قوصی شکل اجرا خواهد شد.

وی گفت: با پیگیری‌های صورت علاوه بر بهسازی معابر و مناطق مختلف شهری طرح مسقف سازی خیابان امام (ره) و بهسازی کانال خیابان انقلاب اجرایی می‌شود و عملیات بهسازی طرح کانال فردوسی دزفول با اعتبار 20 میلیارد ریال از روز شنبه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon