حملات خمپاره‌ای به دمشق و اصابت ۱۴۰۰ گلوله به «کفریا والفوعه»

حملات خمپاره‌ای به دمشق و اصابت 1400 گلوله به «کفریا والفوعه»

منابع سوری از کشته شدن دست‌کم دو غیر نظامی در دمشق در حملات خمپاره‌ای گروه‌های تروریستی مورد حمایت آل سعود و دیگر دشمنان ملت سوریه خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) اعلام کرد در حملات خمپاره‌ای گروه‌های تروریستی مرتبط با رژیم وهابی آل سعود به برخی محله‌های مسکونی شهر دمشق، دو نفر شهید و سه نفر دیگر زخمی شدند.

یک منبع در فرماندهی پلیس سوریه گفت تروریست‌ها، هفت گلوله خمپاره به برخی محله‌های دمشق شلیک کردند که به برخی منازل اصابت کرد و در نتیجه آن یک زن ویک مرد شهید و سه نفر دیگر زخمی شدند.

روز گذشته هم 11 نفر از ساکنان دمشق در حملات خمپاره‌ای گروه‌های تروریستی به محله‌های مسکونی دمشق زخمی شده بودند.

گروه‌های تروریستی فعال در محله جوبر هر از چند گاهی، محله‌های مسکونی دمشق را هدف حملات خمپاره ای و موشکی خود قرار می‌دهند.

مدرکی دیگر درباره استفاده تروریست‌های تکفیری از سلاح شیمیایی

سانا همچنین از کشف تعدادی ماسک و مقادیری سلاح و مهمات پس از پاکسازی کامل محله غویران شهر الحسکه از لوث تروریست‌های داعشی خبر داد.

بر اساس این گزارش، گروه‌های دفاع مردمی در شهر الحسکه، تعدادی ماسک ضد سلاح شیمیایی متعلق به تروریست‌های داعشی را پس از پاکسازی محله غویران کشف و ضبط کردند.این اقدام چند روز پس از انتشار گزارش‌های موثقی درباره استفاده گروه تروریستی داعش از سلاح‌های سمی در داخل سوریه انجام شد.

یک منبع در استان الحسکه گفت گروه‌های  دفاع مردمی تونلی را در محله غویران شهر الحسکه کشف کردند که در داخل آن تعدادی ماسک و دو بمب هر کدام به وزن 150 کیلوگرم و تعدادی سلاح و مقداری مهمات جاسازی شده بود.

بازرسان بین المللی و متخصصان خنثی سازی اواسط ماه جاری در گزارشی فاش کرده بودند که گروه تروریستی داعش، دست به دو حمله شیمیایی در تل براک و الحسکه زده بود.این گزارش در روزنامه نیویورک تایمز منتشر شده بود.

منابع محلی در شهرک مارع در شمال حلب هم شنبه گذشته تاکید کرده بودند که تروریست‌های داعشی از بمب‌های حاوی مواد شیمیایی در حملات خود به محله‌های  مسکونی این شهرک استفاده کرده اند.

تروریست‌ها 1400 گلوله به سمت مردم الفوعه و کفریا شلیک کردند

خبر دیگر اینکه تروریست‌های تکفیری، بیش از 1400 گلوله خمپاره به سمت شهرک‌های الفوعه و کفریا در حومه ادلب شلیک کرده اند.این دو شهرک همچنان در محاصره گروه‌های تروریستی و در معرض حملات مستمر آنها قرار دارد.
انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ویژه نامه‌ها
اخبار روز ویژه نامه‌ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی